logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۳
[ شناسه خبر : ۱۸۲۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون استاندار زنجان:

هیچ ابلاغی در خصوص مرغ 18500 تومانی به زنجان واصل نشده است

هیچ-ابلاغی-در-خصوص-مرغ-18500-تومانی-به-زنجان-واصل-نشده-است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه هیچ ابلاغی در خصوص مرغ 18500 تومانی به استان زنجان واصل نشده و چنین مرغی در استان ما وجود ندارد، گفت: قیمت مرغ گرم در استان زنجان کماکان همان نرخ مصوب 21500 تومان ستاد تنظیم بازار کشور بوده و در صورت ابلاغ هرگونه تغییرات جدید در استان نیز اِعمال می‌شود.

محمدرضا آبی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: آخرین مصوبه قیمت مرغ گرم توسط ستاد تنظیم بازار کشور به ازای هر کیلوگرم 21500 تومان ابلاغ شده که این نرخ در استان زنجان رعایت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مرغ گرم در زنجان، گران فروخته نمی‌شود، خاطرنشان کرد: قیمت مرغ گرم در زنجان، اختلاف زیادی با استان‌های همجوار و تهران دارد به طوری که در بازار تهران به نرخ 37 و در استان‌های اطراف نیز بین 25 تا 30 هزار تومان عرضه می‌شود.

آبی‌پور تصریح کرد: قیمت مرغ در زنجان نه تنها کف قیمت استان‌های شمال‌غرب بلکه کف قیمت در کل کشور بوده و در هیچ استان دیگری به این قیمت عرضه نمی‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان در خصوص مرغ‌های منجمد تاریخ گذشته در بازار گفت: این مرغ‌ها تاریخ گذشته نیستند زیرا هر کدام از بسته‌های مرغ یا گوشت منجمد از تاریخی که بر روی آن درج شده، یک مدتی برای مصرف دارند و نمی‌دانم با استناد به کجا گفته‌اند که تاریخ گذشته است.

وی اظهار داشت: زمانی می‌توان گفت مرغ یا گوشت منجمد، تاریخ گذشته است که میزان و مدت دوره مصرف آن گذشته باشد.

آبی‌پور افزود: مرغ گرم به اندازه کافی در استان و به نرخ 21500 تومان توزیع می‌شود و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر