logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۸۲۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
گفت وگوی موج رسا با قهرمانی که حاضر به رقابت با ورزشکار رژیم صهیونیستی نشد؛

تکواندوکار زنجانی: به عدم رویارویی با ورزشکار رژیم جنایتکار صهیونیستی افتخار می کنم

تکواندوکار-زنجانی:-به-عدم-رویارویی-با-ورزشکار-رژیم-جنایتکار-صهیونیستی-افتخار-می-کنم
ورزشکار تکواندوکار زنجان که در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات بین‌المللی با عدم حضور در برابر حریف اسرائیلی از راهیابی به فینال باز مانده بود، گفت: امتناع از حضور در برابر حریف اسرائیلی، تنها کاری بود که توانستم در اعلام انزجار از جنایتهای این رژیم انجام دهم.

 حمیدرضا افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: بیش از 12 سال در رشته ورزشی تکواندو فعالیت کرده‌ام اما اکنون به دلیل مشغله‌های زیاد به صورت حرفه‌ای، ورزش نمی‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات بین‌المللی تکواندو سال 2012 که در حد و اندازه‌های مسابقات جهانی بود در کشور اتریش برگزار شد.

افشاری افزود: 160 کشور با بیش از 700 تیم در این مسابقات شرکت کرده بودند که اکثر آن‌ها در قالب تیم ملی بودند.

این ورزشکار غیرتمند زنجانی با بیان اینکه من در قالب تیم منتخب ایران در این مسابقات حضور داشتم، گفت: من در وزن اول بزرگسالان (منفی 54 کیلوگرم) مسابقه می‌دادم که بازی اول را در مقابل تیم آلمان برنده شدم، بازی دوم دقیقاً خاطرم نیست اما فکر می‌کنم در مقابل ورزشکار ایتالیا بودم که برنده شدم و در بازی سوم نیز مقابل تیم برزیل مسابقه دادم.

وی با اشاره به قرعه خود در مرحله نیمه‌نهایی در برابر حریف اسرائیلی، اظهار داشت: ورزشکار اسرائیلی از آن طرف جدول، تمام حریف‌هایش را شکست داده و بالا آمده بود.

افشاری تصریح کرد: من بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری و در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مقابل ورزشکار رژیم غاصب اسرائیل حاضر نشده و از مسابقه امتناع کردم.

وی با بیان اینکه عدم حضورم سبب شد آن مسابقه را باخته و نتوانم راهی فینال شوم، بیان کرد: با وجود اینکه می‌دانستم بازنده اعلام می‌کنند باز هم در این مسابقه حضور پیدا نکردم.

افشاری گفت: تمام ورزشکاران ایرانی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در برابر ورزشکاران اسرائیلی، حاضر به مسابقه نمی‌شوند.

این تکواندوکار زنجانی اظهار داشت: آن زمان، جریمه‌هایی از فدراسیون جهانی برای عدم حضور در مسابقه وجود نداشت اما اخیراً شنیده‌ام قوانینی اعمال می‌کنند البته مطمئن نیستم.

وی در پاسخ به اینکه در صورت تکرار چنین مسابقاتی و قرعه مجدد در برابر حریف اسرائیلی چه واکنشی نشان می‌دهید، تاکید کرد: صد درصد باز هم از حضور در مسابقه، امتناع می‌کنم.

افشاری خاطرنشان کرد: اسرائیل، رژیمی است که نه خدا، نه دین اسلام و نه هیچ دین دیگری را نمی‌شناسد و جدا از حد و اندازه هر دینی در حق مردم فلسطین، جنایت می‌کند.

وی با بیان اینکه مردم فلسطین هم جرئی از مردم ما بوده و مسلمان هستند، گفت: آن‌ها مظلوم و ستمدیده هستند و متاسفانه مورد حمایت قرار نمی‌گیرند و عدم حضور در برابر ورزشکاران اسرائیلی، تنها کاری است که ما توانسته‌ایم در حق آن‌ها انجام دهیم زیرا کمک دیگری از دستمان برنمی‌آید.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر