logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۸۲۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس راه استان زنجان خبر داد؛

کولاک در محورهای کوهستانی استان زنجان

کولاک-در-محورهای-کوهستانی-استان-زنجان
رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر به دلیل بارش برف تردد در همه محورهای استان زنجان به کندی انجام می‌شود گفت: بارش‌ها در محورهای کوهستانی به صورت کولاک است.

محمد‌علی عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت محورهای استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف در همه محورها حاکم بوده و همچنین به دلیل مه آلودگی هوا با کاهش شدید دید افقی همراه است.

وی با تاکید براینکه بارش برف در گردنه‌ها به صورت کولاک است تصریح کرد: رانندگان در محورهای مواصلاتی حتما با سرعت مطمئنه تردد داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان زنجان خوشبختانه در طول 24 ساعت گذشته هیچ گونه حوادث رانندگی در محورهای استان اتفاق نیفتاده است افزود: بیشترین تصادفات استان زنجان در محورهای اصلی استان اتفاق می‌افتد که در مدت ایام محدودیت‌ کرونایی شاهد کاهش تصادفات در این محورها هستیم.

وی با اشاره به اینکه رانندگان قبل از خروج از منزل با راهداری تماس بگیرند و از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند افزود: همراه داشتن زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی الزامی است و از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ نیز در این محورهایی جلوگیری می‌شود.

عظیمی با تاکید براینکه نیروهای پلیس راه در محورهای مستقر هستند و تردد نیز در همه محورها جریان دارد افزود: اگر بارش‌ها تداوم داشته باشد احتمال بسته شدن برخی از محورهای کوهستانی وجود دارد.

وی همچنین در مورد محدودیت کرونایی و میزان کاهش تردد خودروها در محورهای استان زنجان گفت: بعد از اعمال این محدودیت‌ها تردد در محورهای اصلی کاهش یافته است اما حجم تردد در محورهای فرعی هیچ تغییری نداشته است.//ع  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر