logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۸۲۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی:

ترور شهید فخری‌زاده جنایتی بزرگ از سوی دشمنان نظام اسلامی است

ترور-شهید-فخری‌زاده-جنایتی-بزرگ-از-سوی-دشمنان-نظام-اسلامی-است
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: ترور شهید فخری‌زاده از بزرگترین سرمایه‌های ملی کشور جنایتی بزرگ از سوی دشمنان نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; با محکوم کردن ترور شهید فخری‌زاده یکی از دانشمندان هسته‌ای کشور، اظهار داشت: باید با همه توان پاسخ درخور به دشمنان برای ترور دانشمند هسته‌ای کشور داده شود.

وی ترور شهید فخری‌زاده را جنایتی بزرگ از سوی دشمنان نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: شهید فخری‌زاده از بزرگترین سرمایه‌های ملی کشور بود که به دلیل مسئولیتی که برعهده داشت گمنام بوده و مردم از شخصیت و فعالیت ایشان اطلاعی ندارند.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه با بیان اینکه مردم ما باید بدانند عملکرد برخی غربگرایان در کشور موجب ایجاد مشکلات معیشتی و اقتصادی شده است، افزود: انفعال، نشان دادن چراغ سبز و ارسال پیام ضعف موجب می‌شود دشمن اقتصاد و امنیت نظام اسلامی را نشانه‌گیری کند.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی باید منتظر انتقام و اقدام قاطع نظام اسلامی در وقت مناسب برای ترور شهید فخری‌زاده باشند چرا که نظام اسلامی در برابر چنین اقدامات بزدلانه‌ای کوتاه نمی‌آید.

حجت‌الاسلام شجاعی با بیان اینکه سازش در برابر دشمن موجب تضعیف امنیت و اقتصاد می‌شود، یادآور شد: برای داشتن امنیت پایدار باید در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

وی با اشاره به اینکه با شهادت شهید فخری‌زاده راه و مسیر تعالی نظام اسلامی بی‌رهرو نمی‌ماند، افزود: خون شهید مایه برکت بوده و با ترور شهدای هسته‌ای، جوانه‌های جدیدی برای مقابله با دشمنان اسلام زده می‌شود.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیشرفت‌های نظام اسلامی در سایه فداکاری و رشادت‌های شهدای گرانقدر به دست آمده و این پیشرفت‌ها در حوزه‌های  هسته‌ای، دفاعی و پژوهشی ادامه خواهد یافت.

حجت‌الاسلام شجاعی ترور شهید فخری‌زاده را عقده گشایی دشمنان نظام اسلامی عنوان کرد و گفت:  این قبیل اقدامات در مسیر پیشرفت ما خللی وارد نمی‌کند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر