logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۱
[ شناسه خبر : ۱۸۲۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

بیانیه سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در پی شهادت دانشمند هسته‌ای

بیانیه-سپاه-انصارالمهدی(عج)استان-زنجان-در-پی-شهادت-دانشمند-هسته‌ای
در پی شهادت محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان، سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش موج رسا; در پی شهادت محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان، سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است: "بسم رب الشهداء والصدیقین

انالله و انا الیه راجعون

بار دیگر دشمنان و عناصر خود فروخته و وابسته به بیگانگان و صهیونیسم بین‌المللی با هدف شوم مقابله با پیشرفت‌های علمی کشور، یکی از چهره‌های برجسته و مدیران و دانشمندان ایران اسلامی را آماج حملات تروریستی قرار داده و به شهادت رساندند.

بی‌شک مجاهدت‌ها و تلاش‌های ارزنده و غرورانگیز شهید محسن فخری زاده در حوزه صنعت دفاعی و دیگر حوزه‌های راهبردی کشور و نیز عرصه مقابله با ویروس کرونا در حافظه تاریخی این سرزمین ماندگار و الهام‌بخش تربیت‌یافتگان مکتب امامین انقلاب اسلامی و فرزندان ملت ایران در دانشگاه‌ها و مراکز عالی علم و فن‌آوری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلق افتخارات و پیشرفت‌های شگفت‌آور دیگر در آینده پیشِ‌رو خواهد بود.

دشمنان کوردل انقلاب اسلامی با این اقدامات جنایتکارانه هرگز نمی‌توانند ملت بزرگ ایران را از راه پیشرفت و توسعه بازدارند و ترور شهید دکتر محسن فخری‌زاده برگ دیگری از سند مظلومیت مردم ایران در مسیر اقتدار و عزت است.

سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این عزیز به محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، ملت ایران و خانواده این شهید عزیز عهد و پیمان می‌بندد که لحظه‌ای از یاد و راه این شهید غفلت ننموده و ادامه دهنده راه شهیدان می‌باشد.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

معاونت روابط عمومی وتبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان"

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر