logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۶
[ شناسه خبر : ۱۸۲۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

ترور شهید فخری‌زاده نتیجه سیگنال بازگشت به برجام است

ترور-شهید-فخری‌زاده-نتیجه-سیگنال-بازگشت-به-برجام-است
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن برای ترور دانشمند هسته‌ای ایران باید غرامت سنگینی بپردازد.

مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با محکوم کردن ترور دانشمند هسته‌ای ایران، این حرکت را ناشی از ضعف و زبونی دشمنان نظام اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: همه مسئولان، دولت، مجلس و نیروهای چپ و راست باید چنین اقداماتی را محکوم کنند.

وی ترور شهید فخری‌زاده را کار هماهنگ تیم ترور موساد و کشورهای منطقه حامی آمریکا و اسرائیل و آمریکا عنوان کرد و گفت: ترور شهید فخری‌زاده به عنوان شخصیتی تاثیرگذار در نظام اسلامی در خیابان نشان از بزدلی و ضعف دشمنان است و چنین اقداماتی قدرت و هنر خاصی برای بالندگی نیست.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی یادآور شد: هنگامی که سیگنال ضعف از داخل کشور به بیرون مخابره می‌شود موجب می‌شود تا تردید دشمنان به یقین تبدیل شده و چنین اقداماتی انجام شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی برضرورت مقابله جدی و با صلابت در برابر چنین اقداماتی تاکید کرد و گفت: نیروهای نظامی و امنیتی باید انتقام سخت بگیرند تا شاهد چنین تحرکاتی از سوی دشمن در داخل کشور نباشیم.

طاهری گفت: هنگامی که سیگنال‌های احساس نیاز و وابستگی از سوی برخی مسئولان به دشمن داده می‌شود، بهای سنگینی برای آن پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه انتقام سخت نباید در حد محکومیت چند روزه باشد، ادامه داد: دشمن برای ترور دانشمند هسته‌ای ایران باید غرامت سنگینی بپردازد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی برضرورت مقاوم کردن اقتصاد و امنیت در کشور تاکید کرد و گفت: نباید از سنگرهای عزت و اقتدار نظام اسلامی یکی یکی عقب‌نشینی کرد بلکه باید با صلابت و اقتدار در برابر چنین حرکت‌های زبون و پستی ایستادگی کرد.

طاهری با بیان اینکه پس از انتخابات آمریکا متاسفانه برخی مسئولان موضوعاتی همچون بازگشت به برجام و روند رسمی اعتماد سازی را به دشمن مخابره کردند، گفت: دموکرات‌ها و جمهوری خواهان دو روی یک سکه هستند که هیچ اعتمادی به آنها نیست.

وی یادآورشد: بایدن همچون دست چدنی با روکش مخملی است که نباید به او و تیم همراهش اعتماد کرد بلکه باید در برابر دشمن، پاسخ دندان شکن داشت.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ترور شهید فخری‌زاده را ناشی از عدم توجه به نفوذی‌ها در داخل کشور عنوان کرد و گفت: در چنین اقداماتی دست نفوذی‌ها دیده می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر