logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۱
[ شناسه خبر : ۱۸۲۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار زنجان خبرداد

اختصاص 170 نقطه شهر زنجان برای ایستگاه‌های شن و نمک

اختصاص-170-نقطه-شهر-زنجان-برای-ایستگاه‌های-شن-و-نمک
شهردار زنجان گفت: به منظور انجام عملیات زمستانی،170 نقطi در شهر زنجان به ایستگاه‌های شن و ماسه و نمک اختصاص یافته است.

حبیب ملائی یگانه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگارموج رسا; اظهار داشت: مدیریت عملیات شهرداری زنجان از شهریور ماه فعالیت‌های خود را آغاز کرده است تا مدیریت لازم در زمان بارش برف و باران انجام دهد.

وی با بیان اینکه ستاد هماهنگی عملیات زمستانی شهرداری برگزار شده است، ادامه داد: آخرین تهمیدات لازم برای بارش برف و باران و عملیات زمستانی انجام شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: از همه امکانات و ماشین‌آلات شهرداری زنجان و بخش خصوصی برای عملیات زمستانی استفاده می شود تا مشکلی در اجرا به وجود نیاید.

شهردار زنجان از برگزاری مانور آمادگی نیروهای شهرداری برای فصل زمستان خبرداد و گفت: این مانور به منظور کسب آمادگی لازم در سطح شهر زنجان برگزار می‌شود.

یگانه یادآرور شد: به منظور خدمات رسانی مطلوب به شهروندان، کیسه‌ها و مخازن نمک در محل‌های تعیین شده در معابر شهری و شهرک‌های اقماری شهر زنجان قرار داده شده تا مشکلی در برف روبی به وجود نیابد.

وی با بیان اینکه از خدمات مدیریت بحران شهرداری در عملیات‌های زمستانی انجام می‌شود، بیان داشت: شهرداری زنجان قبل از آغاز فصل پاییز برنامه‌ریزی‌های لازم را برای انجام عملیات زمستانی انجام داده است.

 این مسئول از به کار گیری 520 نیروی شهرداری در عملیات زمستانی خبرداد و گفت: آموزش‌های لازم به نیروها برای حضور فعال در عملیات‌ها داده شده است.

شهردار زنجان یادآور شد: برای برف روبی و انجام عملیات زمستانی 142 دستگاه انواع ماشین‌آلات به کارگیری می‌شود تا روند برف‌روبی با مشکل مواجه نشود.

یگانه از تعبیه ایستگاه‌هایی در نقاط مختلف شهر زنجان برای قرارگیری شن، ماسه و نمک خبرداد و گفت:  در 170 نقطه شهر زنجان این محل‌ها پیش‌بینی شده است.

وی یادآور شد: اولویت شهرداری برف‌روبی خیابان‌های اصلی و سپس فرعی و کوچه‌های مشکل‌دار است و در چند روز گذشته نیز عملیات برف‌روبی معابر در شهر زنجان انجام شد.

این مسئول تسهیل روند عبور و مرور شهروندان را مهمترین برنامه شهرداری عنوان کرد و گفت: استفاده کمک از نمک در پاکسازی خیابان‌ها موجب می‌شود تا آسفالت‌ریزی انجام شده با مشکل مواجه نشود.

شهردار زنجان برضرورت همکاری مردم با شهرداری در عملیات زمستانی تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط موجود ضروری است شهروندان از تردد غیرضرور در مراکز و اماکن خودداری کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر