logo
امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۸
[ شناسه خبر : ۱۸۲۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با موج رسا:

ترور شهید فخری‌زاده خسارت دلدادگان غرب به کشور است

-ترور-شهید-فخری‌زاده-خسارت-دلدادگان-غرب-به-کشور-است
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ترور دانشمند برجسته کشور گفت: انتقام سختی در انتظار رژیم صهیونیستی است.

آیت‌الله محمد حاج ابوالقاسم دولابی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به ترور شهید فخری زاده اظهار کرد: براساس تعالیم قرآن و تجربه چندین ساله کشور ما اعتماد به دشمن کاری نادرست و ناشایست است اما متاسفانه جریانی در کشور که دلداده غرب به شمار می‌رود با تمام توان تلاش کرد تا در یک قرارداد خسارت بار وانمود کند که دشمن قابل اعتماد است.

وی با بیان اینکه بعد از این اتفاق بارها و بارها خیابتهای دشمن برای ما آشکار شد، افزود: تکمیل چرخه تحریمها و بیرون رفتن از قرارداد ننگین برجام از یک سو و از سوی دیگر وادادگی مسئولین داخلی که به جای مقابله متناسب با رفتار دشمن تعهدات خود را به شکل کامل انجام دادند باعث شد تا اتفاقات ناگواری رخ دهد.

نماینده استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: به طور طبیعی دسترسی‌هایی که برای دشمن از تاسیسات هسته‌ای ایجاد کردند و اطلاعاتی که از دانشمندان هسته‌ای ما در اختیار آنها قرار گرفت، باعث بروز این اتفاقات شد.

وی تصریح کرد: این اتفاق نشان می‌دهد که نباید بیش از این به وادادگان داخلی و به دلدادگان غرب اجازه ریسک کردن داد و تا همین اندازه کشور درگیر خسارتهای نوع تعامل غربگرایان بوده است، این اتفاق می‌تواند یک هشداری برای تمام کسانی باشد که تصور می‌کنند، می‌شود با گفت‌وگو و مذاکره مشکلات غرب را با جمهوری اسلامی حل و فصل کرد.

آیت‌الله دولابی با تاکید بر اینکه غربیها به دنبال تسلیم جمهوری اسلامی و نابود کردن انقلاب ما هستند، گفت: حراست از انقلاب ایجاب می‌کند که با قدرت در برابر زیاده خواهی آنها ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه خون شهدا سبب بیداری جوانان و حرکت پرشتاب انقلاب خواهد شد، تاکید کرد: خون این شهید گرامی در رگهای پیشرفت کشور به خصوص صنعت هسته‌ای خون تازه ای جاری کرد و امیدواریم جوانان و نخبگان با تلاش علمی مضاعف انتقام خون این شهید را از دشمنان بگیرند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: البته مسئولان جمهوری اسلامی با غیرت دینی خود انتقام سختی را از رژیم غاصب و مستکبر صهیونیستی خواهند گرفت.

//س

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر