logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۶
[ شناسه خبر : ۱۸۲۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس راه استان زنجان:

طرح زمستانی پلیس از ۱۵ آذر ماه آغاز می شود

طرح-زمستانی-پلیس-از-۱۵-آذر-ماه-آغاز-می-شود
رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه به دلیل بارش سنگین برف استفاده از زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی استان زنجان الزامی شد گفت: طرح زمستانی پلیس از ۱۵ آذر ماه آغاز می شود.

محمد علی عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه به دلیل بارش سنگین برف سطح جاده‌های استان زنجان لغزنده است اظهار کرد: تردد در محورهای کوهستانی استان زنجان به کندی انجام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه امکان تردد خودروها بدون زنجیر‌چرخ در مناطق کوهستانی وجود ندارد افزود: استفاده از زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی الزامی شده و جلوی تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ در این محورها گرفته می‌شود.

رئیس پلیس راه استان زنجان از کاهش شدید تردد در محورهای استان زنجان خبر داد و افزود: همچنان محدودیت های کرونایی در محورهای زنجان اعمال شده و جلوی ورود خودروهای شهرستانی و غیر بومی به زنجان گرفته می‌شود.

وی با تاکید براینکه خوشبختانه به دلیل کاهش ترددها در محورهای مواصلاتی زنجان تصادفات کاهش یافته است ابراز کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نیز به دلیل رعایت سرعت تردد خودروها هیچ حادثه را نداشتیم.

عظیمی با تاکید براینکه براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی فردا شاهد کاهش دما همراه با افزایش بازندگی‌ها خواهیم بود که در این شرایط سطح جاده‌ها بسیار لغزنده خواهد بود بیان کرد: رانندگان حتما در حین تردد فاصله طولی را رعایت کنند تا شاهد هیچ گونه حوادث دلخراشی نباشیم.

وی خاطر نشان کرد: طرح زمستانی پلیس راه از ۱۵ آذرماه آغاز می‌شود اما از روز گذشته نیروهای پلیس راه در محورهای استان زنجان مستقر هستند و به مردم استان زنجان خدمات‌رسانی می‌کنند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر