logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۱
[ شناسه خبر : ۱۸۲۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان زنجان خبر داد؛

اجرای پویش نذر هوشمند توسط دانش‌آموزان زنجانی

اجرای-پویش-نذر-هوشمند-توسط-دانش‌آموزان-زنجانی
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان زنجان گفت: پویش نذر هوشمند توسط دانش‌آموزان زنجانی برای تهیه تبلت و گوشی برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت اجرا می‌شود.

هادی توفیقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس از این فرصت استفاده و گروه‌های دانش‌آموزی جهادی در استان زنجان ساماندهی شدند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان جهادگر61 منطقه و مدرسه را ضد عفونی کردند، افزود: دانش‌آموزان زنجانی با درک شرایط امروز جامعه در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه و دستگیری از دانش‌آموزان نیازمند خوش درخشیدند.

این مسئول از جمع‌آوری 40 میلیون تومان از سوی دانش‌آموزان زنجانی در قالب قلک‌های دست ساز خبرداد و گفت: در مرحله اول رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه این مبلغ به تهیه بسته‌های معیشتی و توزیع آن در بین نیازمندان اختصاص یافت.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان زنجان از اجرای پویش همکلاسی مهربان برای تهیه لوازم التحریر برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت خبرداد و گفت: در قالب این پویش نیز شهریور ماه امسال  3 هزار بسته لوازم التحریر و کیف و کفش برای دانش‌آموزان توزیع شد.

توفیقی گفت: در حال حاضر پویش نذر هوشمند توسط دانش‌آموزان گروه‌های جهادی استان زنجان در حال پیگیری است تا نسبت به تهیه تبلیت و گوشی برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت و کم بضاعت اقدام شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اطلاع رسانی این پویش انجام شده است، گفت: در قالب این پویش لوازم کمک آموزشی، تبلت و گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان خریداری و توزیع می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: دانش‌آموزان زنجانی با شرکت در این پویش برای دانش‌آموزانی که به شبکه شاد و اینترنت دسترسی ندارند، گوشی هوشمند هدیه می‌دهند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان زنجان از حضور دانشجویان بسیجی و دانش‌آموزان نخبه استان زنجان در مناطق بدون اینترنت زنجان خبرداد و گفت: نخبگان دانش‌آموزانی به دانش‌آموزان این مناطق تدریس حضوری ارائه می‌کنند.

توفیقی با بیان اینکه بر اساس آمار منتشر شده 10 هزار دانش‌آموز زنجانی به تبلت و گوشی دسترسی ندارند، گفت: با برگزاری این پویش، تبلت و گوشی در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر