logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۳
[ شناسه خبر : ۱۸۲۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی:

رفتار و نگاه‌های سیاسی نمی‌تواند گره از مشکلات مردم باز کند/ برخی مسئولان به دلیل لجاجت اشتباه خود را نمی‌پذیرند

رفتار-و-نگاه‌های-سیاسی-نمی‌تواند-گره-از-مشکلات-مردم-باز-کند-برخی-مسئولان-به-دلیل-لجاجت-اشتباه-خود-را-نمی‌پذیرند
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکلات اقتصادی نیازمند توجه به ظرفیت‌های داخلی بوده و با فعالیت صرفا سیاسی نمی‌توان گره از مشکلات مردم باز کرد.

حجت‌الاسلام مهدی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: زمانی که کشور نیاز به کار و تلاش برای گره‌گشایی از مشکلات دارد باید به فعالان اقتصادی میدان داده شود تا این مشکلات حل شود.

وی با بیان اینکه با رفتار و ارتباطات سیاسی نمی‌توان مشکلات کشور را حل کرد، افزود: باید برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به جوانان، کارگران و مهندسان میدان فعالیت داد و اعتماد کرد.

  نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری برای کار و تلاش و اراده برای چرخاندن چرخ‌های اقتصاد کشور، بیان داشت: حل مشکلات اقتصادی نیازمند توجه به ظرفیت‌های داخلی بوده و با فعالیت نگاه صرفا سیاسی نمی‌توان گره از مشکلات مردم برداشت گرچه بخشی از کار با رفتار سیاسی پیش می‌رود. 

حجت‌الاسلام باقری منشا بسیاری از مشکلات اقتصادی و معیشتی امروز جامعه را عدم همت و اقدام به موقع دانست و گفت: دولتمردان به جای استفاده از ظرفیت‌های داخلی، با روحیه عافیت طلبی، سستی و تنبلی به دنبال غرب و شرق هستند. 

وی با بیان اینکه نمی‌توان ظرفیت‌های کشور را نادیده گرفته و تنها به دلیل تنبلی و سستی مصرف‌کننده بود، افزود: تنبلی و سستی روحیه برخی کشورهای عربی است که چنین رفتارهایی آینده‌ای برای کشور ما نخواهد داشت. 

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی از مسئولان به دلیل لجاجت نمی‌خواهند اشتباه خود را بپذیرند، بیان داشت: چنین مسئولانی به جای کار و تلاش دنبال ارتباطات سیاسی و معاهداتی مثل برجام هستند که هیچ گره‌ای از مشکلات تا کنون باز نکرده است. 

حجت‌الاسلام باقری یادآور شد: دل در گرو دیگری و بیگانه و غریبه داشتن مشکلات کشور را حل نمی‌کند و این خواب ناخوشی است که عده‌ای به دنبال آن هستند. 

وی داشتن روحیه اشرافی‌گری، عافیت‌طلبی، ترس، ناتوانی، تنبلی و فریفته شدن به ظواهر دنیوی را موجب گرایش برخی مسئولان به غرب و شرق عنوان کرد و گفت: ساده لوحی است که برخی‌ها می خواهند با مطامع دنیوی مشکلات کشور را حل کنند. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: هر مدیری که به مردم خدمت کند ما او را انقلابی می‌دانیم و انقلابی‌گری با دعواهای سیاسی همخوانی ندارد. 

حجت‌الاسلام باقری گفت: نظام اسلامی به برکت خون شهید سلیمانی‌ها و حججی‌ها در جهان شهره است چرا که خدمات چنین شهدایی مورد توجه مردم بوده و حتی مراسم‌های تشییع این شهدا با حضور حداکثری مردم برگزار می شود. 

وی گفت: خدمات مسئولان برای مردم روشن است و مسئولانی که برای خدمت به مردم از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند در اذهان مردم باقی می‌مانند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر