logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۷
[ شناسه خبر : ۱۸۲۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
به مناسبت هفته بسیج؛

توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان زنجانی در قالب رزمایش کمک مومنانه+ فیلم و عکس

توزیع-بسته-های-معیشتی-بین-نیازمندان-زنجانی-در-قالب-رزمایش-کمک-مومنانه+-فیلم-و-عکس
همرمان با سراسر کشور در قالب طرح رزمایش مواسات کمک مومنانه 13 هزار و 500 بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز سومین مرحله نهضت کمک مومنانه همزمان با سراسر کشور در همه شهرستانهای استان زنجان برگزار شد اظهار کرد: همه بسیجیان در این عرصه در میدان عمل هستند و فعالیت‌های بسیار برجسته‌ای را در سطح استان انجام می‌دهند.

وی با اشاره به فعالیت بیش از 900 گروه جهادی در عرصه‌های مختلف در زنجان تصریح کرد: گروه‌های بسیجی در عرصه های مختلف درمانی، کمک مومنانه و غیره در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از کمک به مراکز درمانی توسط بسیجیان در قالب طرح‌ شهید حاج قاسم سلیمانی خبرداد و افزود: بسیجیان در کمک رسانی به حوزه بهداشت به صورت محله محور و خانواده محور نیز وارد عمل شدند و فعالیت دارند.

کمک مومنانه

کمک مومنانه

کمک مومنانه

کمک مومنانه

محسن سهندی فرمانده سپاه ناحیه زنجان نیز با اشاره به اینکه امروز گروه‌های جهادی 13 هزار 500 بسته معیشتی و بهداشتی را در بین نیازمندان توزیع می‌کنند ابراز کرد: در سطح شهرستان زنجان نیز 3 هزار و 500 بسته معیشتی و 2 هزار و 300 بسته بهداشتی که هر بسته به ارزش 600 هزار تومان است را در بین نیازمندان توزیع می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: از زمان شیوع کرونا با کمک بسیج، گروه‌های جهادی و خیرین 72 هزار بسته غذایی در بین نیازمندان محروم و کم برخوردار زنجان توزیع شده است.

کمک مومنانه

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر