logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۸
[ شناسه خبر : ۱۸۱۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین انجام شد؛

آیین کلنگ‌زنی 50 واحد مسکونی بسیجیان معسر زنجان+ عکس

آیین-کلنگ‌زنی-50-واحد-مسکونی-بسیجیان-معسر-زنجان+-عکس
آیین کلنگ‌زنی 50 واحد مسکونی بسیجیان معسر زنجان، روز چهارشنبه (5 آذر) همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با حضور جمعی از فرماندهان سپاه و مدیران و مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش موج رسا; ابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در آیین کلنگ‌زنی 50 واحد مسکونی بسیجیان معسر زنجان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره امام(ره) و شهدا و به‌ویژه شهدای جبهه مقاومت گفت: با همکاری تمام مدیران و سئولان استان، کنگره ملی شهدای استان زنجان در سال آینده برگزار خواهد شد که بسترسازی‌هایی در این زمینه انجام می‌شود که امیدواریم همه عزیزان از نظر معنوی، ارائه نظرات و دیدگاه‌ها حمایت‌های لازم را داشته باشند تا باشکوه‌ترین کنگره کشور را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه پیگیر این پروژه، بنیاد تعاون بسیج است، اظهار داشت: امیدواریم با این کلنگ‌زنی بتوانیم خدمتی به بسیجیان و رزمندگان معسر کرده باشیم.

طهماسبی با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی به مناسبت هفته بسیج در سطح استان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونا بسیاری از برنامه‌ها در فضای مجازی برگزار شد ولی برنامه‌های خدماتی و اجتماعی خوبی را در هفته بسیج داشتیم که از جمله آن‌ها امروز برنامه رزمایش کمک‌های مومنانه است که هماهنگ با کشور در سطح استان زنجان نیز  بیش از 13 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: کلنگ‌زنی واحدها برنامه اصلی است که در راستای کمک به رزمندگان معسر که واحد مسکونی برای خود ندارند و شناسایی شدند که امسال با هماهنگی و کمک دستگاه‌های مربوطه و حمایت فرمانده سپاه استان برگزار می‌شود که همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانس نیز در خدمت فرمانده کل سپاه پاسداران هستیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: کارهای خوبی در حوزه محرومیت‌زدایی هم توسط بسیج سازندگی و هم قرارگاه پیشرفت و آبادانی شروع شده که از جمله آن‌ها 150 مورد جهیزیه برای زوج‌های نیازمند بود که تعدادی با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) بود و 260 مورد نیز پیگیر هستیم تا در آینده با همکاری بسیج سازندگی بتوانیم اماده و برای زوج‌های نیازمند کمک کنیم تا زندگی جدید خود را آغاز کنند.

وی اظهار داشت: در ادامه این اقدامات، مرحله سوم کمک‌های مومنانه را با همکاری تمام ادارات پیگیر هستیم و کمیته‌های 9 گانه تشکیل شده است که از جمله آن‌ها آزادسازی زندانیان، تامین مسکن، تامین جهیزیه، تهیه لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند و بسته‌های معیشتی و بهداشتی است.

طهماسبی خاطرنشان کرد: همه این اقدامات با همکاری و کمک دستگاه‌های مربوطه است و سپاه، کمک‌کار عزیزان در دولت هست.

وی افزود: هم‌اکنون چند پروژه محرومیت‌زدایی، آبرسانی و کانال کشاورزی است که همه این‌ها با همکاری دستگاه‌های مربوطه و و متولیان است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: در هفته بسیبج 120 پروژه عمرانی و فرهنگی از جمله خانه محروم، خانه عالم، آبرسانی، آب کشاورزی و تجهیز کتابخانه‌های روستایی را داریم که با همکاری دستگاه‌ها بوده و ما خود را جدا از آن‌ها نمی‌دانیم و زمین این پروژه‌های مسکونی را نیز راه و شهرسازی در اختیار ما قرار داده است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف، همکاری بسیار مطلوبی در انجام برنامه‌های سپاه و بسیج داشته‌اند، ابراز کرد: 52 سالن ورزشی را آماده کرده و تحویل داده‌ایم که استفاده می‌شود و چند مورد هم در این هفته کلنگ‌زنی خواهیم کرد.

طهماسبی افزود: امیدواریم بتوانیم وظیفه ما که عمق‌بخشی است بتوانیم تحت زعامت مقام معظم رهبری کمک‌کار بدنه دولت باشیم.

// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر