logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۹
[ شناسه خبر : ۱۸۱۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس جهادکشاورزی استان زنجان:

نواقصات سامانه بازرگاه برطرف می‌شود/ توقف روند کاهشی جوجه‌ریزی در زنجان

نواقصات-سامانه-بازرگاه-برطرف-می‌شود-توقف-روند-کاهشی-جوجه‌ریزی-در-زنجان
رئیس جهادکشاورزی استان زنجان با تایید نواقصات موجود در سامانه بازرگاه گفت: وزرات جهادکشاورزی به دنبال حل نواقصات سامانه بازرگاه است.

جواد تاراسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد مشکلات و نواقصات سامانه بازرگاه اظهار کرد: وزارت جهادکشاورزی برای اینکه جلوی سوء استفاده‌ها را در ارتباط با نهاده‌ها بگیرد این سامانه را ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: در این سامانه روز گذشته بارگذار خوبی انجام شده است و امیدوارم با تکمیل و رفع نواقص این سامانه نهاده‌ها به مقصد برسند.

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان با تاکید براینکه وزارت جهادکشاورزی در تلاش است به اندازه‌ای که نهاده در اختیار مرغداری‌ها داده می‌شود به همان اندازه مرغ وارد بازار شود افزود: با تکمیل نواقصات این مشکلات قابل حل خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در سطح کشور و استان نهاده‌های دولتی 30 درصد نیاز مرغدران را تامین می‌کند، افزود: عدم تخصیص ارز مورد نیاز از سوی دولت باعث کاهش سهمیه نهاده‌های دولتی شده است.

تاراسی عنوان کرد: در استان زنجان جلوی روند کاهش جوجه‌ریزی گرفته شده و مرغداران در این راستا همراهی خوبی را داشتند.

وی با تاکید براینکه مرغداران به اندازه نهاده‌های دولتی تخصیص یافته مرغ وارد بازار کردند ابراز کرد: استاندار زنجان از معاون اول رئیس جمهور درخواست کردند مرغدارانی که همراهی و همکاری خوبی داشتند، تشویق شوند.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر