logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۸۱۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی:

مقصر اصلی وضعیت کنونی اقتصاد کشور برخی غرب گرایان داخلی هستند

مقصر-اصلی-وضعیت-کنونی-اقتصاد-کشور-برخی-غرب-گرایان-داخلی-هستند
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: مقصر اصلی وضعیت کنونی اقتصاد کشور برخی غرب گرایان داخلی هستند.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر ملت فهیم و نجیب ایران زیر فشارهای سخت معیشتی و اقتصادی قرار دارند که مقصر اصلی این وضعیت برخی غرب گرایان داخلی هستند که موجب شدند تا وضعیت معیشتی مردم در شرایط سختی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اینکه عده‌ای مذاکره با آمریکا را حلال مشکلات نظام اسلامی می‌دانند در حالی که در هفت سال و در جریان برجام تجربه سختی به دست آمد، افزود: نتیجه مذاکره با آمریکا افزایش قیمت دلار از 3 هزار تومان به 30 هزار تومان بود.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: هنگامی که مردم مشاهده می‌کنند حرکت به سمت مذاکره، کوتاه آمدن و امتیاز دادن وضعیت اقتصادی را بهتر نمی‌کند و بلکه نسبت به گذشته وضعیت بدتری حاصل می‌شود، می‌دانند که تفاوتی بین اوباما، ترامپ موطلایی و بایدن مو سفید وجود ندارد.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بایدن معمار بسیاری از اقدامات ضد ایرانی در نظام آمریکا است، افزود: تیم وی نیز جزو معماران اینگونه اقدامات علیه نظام جمهوری اسلامی بوده و با مطالعه اندکی می‌توان به این نتیجه رسید.

حجت‌الاسلام شجاعی بیان داشت: تعجب از کسانی است که بایدن و تیم او را راه حلی برای گشایش اقتصادی برای کشور دانسته و بازهم و آدرس غلط به مردم می‌دهند.

وی با بیان اینکه مردم ایران با این تجربه سنگین برجام و مذاکره با آمریکا فریب این آدرس غلط را نخواهند خورد، افزود: مردم می‌دانند حرکت به سمت مذاکره یک دهه کشور را به عقبتر خواهد بود و امکان دارد با چنین شرایطی دلار با مذاکره مجدد طی سال‌های آتی به 300 هزار تومان برسد.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیانات دیروز مقام معظم رهبری ناشی از این تجربه سنگین بود و مردم می‌دانند با مذاکره با آمریکا مشکلی از نظام اسلامی حل نخواهد شد، ادامه داد: رفتارغربگرایان اینگونه هست که هر رفتاری غرب با ما انجام دهد، باز هم پرچم غرب را بالا خواهند برد و اگر در تعامل مجدد، قیمت دلار به 300 تومان هم برسد بازهم مردم را به غرب دعوت می‌کنند که اینگونه افراد را مردم ایران به خوبی شناخته‌اند.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عده‌ای در نظام اسلامی دیدگاه ساده‌ای داشته و به مسئله ساده و سطحی نگاه می‌کنند و فکر می‌کنند که ترامپ با سختگیری و قساوت با ایران رفتار کرد و بایدن می‌تواند نرم تر رفتار کند.

حجت‌الاسلام شجاعی خاطرنشان کرد: با مطالعه اقدامات بایدن علیه نظام اسلامی می توان متوجه شد که فرقی بین ترامپ و بایدن وجود ندارد و آمریکا دشمن ما است و جز به نابودی ما به چیز دیگری فکر نمی‌کند و راضی نمی‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر