logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۶
[ شناسه خبر : ۱۸۱۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دادستان زنجان تاکید کرد

حمایت قاطع دستگاه قضایی از آمران به معروف و ناهیان از منکر

حمایت-قاطع-دستگاه-قضایی-از-آمران-به-معروف-و-ناهیان-از-منکر
دادستان زنجان گفت: دستگاه قضایی از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت قاطع خواهد کرد.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام محسن کرمی ضمن تبریک هفته بسیج به خانواده‌های معزز شهدا و ولی نعمتان انقلاب، بسیجیان مومن، انقلابی و متدین و ضمن پاسداشت خدمات ارزنده بسیجیان به اسلام و انقلاب و دعا برای اتصال این انقلاب به ظهور امام زمان(عج)، از حمایت قاطع و ۱۰۰درصدی دستگاه قضائی از آمران به معروف و ناهیان از منکر  خبرداد.

وی افزود: در ایامی که عده‌ای برای انجام این فریضه دینی جان خود را از دست می‌دهند و مورد انواع تهمت‌ها، توهین‌ها و آسیب‌ها قرار می‌گیرند، اهمیت توجه به این فریضه بیش از پیش آشکار می‌شود.

دادستان زنجان با بیان اینکه اقدامات اخیر این دادستانی در برخورد با برخی اصناف و پلمب موقت برخی دیگر در راستای حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر بوده است عنوان کرد: دشمن درصدد هنجارشکنی و تضعیف شعائر دینی در جامعه است اما تفکر بسیجی مانع اصلی این جریان بوده و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

کرمی اظهار کرد: هر کس در راستای ممانعت از اجرای این فریضه دینی حرکتی داشته باشد با برخورد قاطع دستگاه قضائی مواجه خواهد شد و از امت حزب الله می‌خواهیم با حساسیت لازم در انجام این فریضه مواضع شایسته داشته باشند و مطمئن باشند دستگاه قضایی از اجرای این فریضه حمایت قاطع خواهد کرد.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر