logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۸۱۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل هواشناسی استان زنجان خبرداد

تداوم بارشها تا پایان هفته در استان زنجان

تداوم-بارشها-تا-پایان-هفته-در-استان-زنجان
مدیرکل هواشناسی استان زنجان از تداوم بارش‌ها تا اواخر هفته جاری خبرداد و گفت: در روز‌ها دوشنبه و سه‌شنبه از میزان بارش‌ها کاسته می‌شود.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا;با اشاره به وضعیت جوی استان زنجان اظهار کرد: امروز بارش پیش‌بینی شده و سامانه بارشی اواخر روز یکشنبه از استان زنجان خارج می‌شود.

وی با تاکید براینکه امروز عمده بارش‌ها در نیمه جنوبی استان خواهد بود تصریح کرد: احتمال آبگرفتگی معابر وجود دارد و کمینه دمای هوا در روز دوشنبه نیز با کاهش همراه خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با تاکید براینکه بعد از ظهر امروز از میزان ابرها کاسته می‌شود و بارش‌ها نیز کاهش می‌یابد عنوان کرد: روز دوشنبه نیز بارش‌ها به صورت پراکنده در اغلب مناطق پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه امروز و فردا در اغلب مناطق استان زنجان شاهد وقوع مه و کاهش دید افقی به ویژه در مناطق کوهستانی خواهیم بود عنوان کرد: هوای استان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه صاف تا قسمتی ابری بوده و همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است.

رحمن‌نیا خاطر نشان کرد: در طول 24 ساعت گذشته بیشترین بارش‌ها مربوط به ایستگاه قیدار به میزان 29 میلیمتر است.

وی از نفوذ سامانه بارشی جدید به استان زنجان از روز پنجشنبه خبرداد و عنوان کرد: بارش‌ها در استان زنجان به صورت باران خواهد بود و در مناطق کوهستانی به صورت برف پیش‌بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با تاکید براینکه بارش‌ها تا روز جمعه در استان تداوم خواهد داشت ابراز کرد: در روزهای پایانی هفته به دلیل وزش باد در مناطق کوهستانی بارش برف و کولاک پیش‌بینی شده است.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر