logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۶
[ شناسه خبر : ۱۸۱۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرپخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان خبر داد؛

تامین نفت سفید همه خانوارهای روستایی در استان زنجان

تامین-نفت-سفید-همه-خانوارهای-روستایی-در-استان-زنجان
مدیرپخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان با اشاره به تامین نفت سفید همه خانوار‌های روستایی گفت: ثبت نام اولیه نفت سفید مناطق محروم توسط بسیجیان انجام شد.

حمید حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تامین نفت سفید مورد نیاز روستاها اظهار کرد: تمهیدات لازم قبل از آغاز فصل سرما انجام شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر هیچ کدام از خانوارها حاشیه نشین و روستانشین استان با مشکل نفت سفید مواجه نیستند.

مدیرپخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان با اشاره به اینکه سهیمه کارت روستاییان شارژ شده است عنوان کرد: نفت سفید همه 27 هزار خانوار روستانشین و حاشیه‌نشین در سطح استان تامین شد.

وی با بیان اینکه همچنین تمهیدات لازم در خصوص تامین نفت سفید مورد نیاز روستاهایی که در مناطق صعب‌العبور قرار دارد نیز انجام شده است افزود: تامین نفت سفید روستاهایی که در مناطق کوهستانی قرار دارند با اولویت انجام شد.

حبیبی با تاکید براینکه 80 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار نیستند عنوان کرد: مشکلی در تامین نفت سفید مورد نیاز روستاها نداریم.

وی عنوان کرد: ثبت نام خانوار‌ روستاهایی که در مناطق محروم و بدون اینترنت بودند توسط تیم‌های بسیج انجام شد.

مدیرپخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان همچنین در خصوص تامین مستمر نفت روستاییان خاطر نشان کرد: بعد از ثبت نام ماهانه کارت نفت سفید هر خانوار به صورت مرتب شارژ می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در طول زمستان هیچ یک از روستاها را بدون سوخت نخواهیم گذاشت تاکید کرد: این اطمینان داده می‌شود ذخیزه سازی استراتژیک همه سوخت‌ها(نفت سفید٬ بنزین٬ گازوئیل٬ گاز مایع و ...) برای مواقع بحرانی انجام شده است.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر