logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۸۱۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان در گفت‌وگوی اختصاصی با موج رسا:

با افتخار اعلام می‌کنم که بسیج زنجان نقش ویژه در تمام موفقیت‌ها دارد/ بسیج برای مردم خدمت می‌کند

با-افتخار-اعلام-می‌کنم-که-بسیج-زنجان-نقش-ویژه-در-تمام-موفقیت‌ها-دارد-بسیج-برای-مردم-خدمت-می‌کند
استاندار زنجان با تبریک هفته بسیج گفت: با افتخار اعلام می‌کنم که بسیج زنجان نقش ویژه در تمام موفقیت‌های استان دارد.

به گزارش موج رسا; فتح‌الله حقیقی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار موج رسا با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: باید تاکید کرد که بسیج یک فرهنگ است.

وی با اشاره به کمک های بسیج به مدیریت ارشد اجرایی استان عنوان کرد: یکی از بهترین و ارزشمندترین نیروهایی که در استان کمک‌کار ما بوده، بسیج است.

استاندار زنجان با بیان اینکه سپاه استان نیز همیشه در کنار مدیریت اجرایی استان بوده است، تصریح کرد: بنده همیشه قدردان و دعاگوی خدمات بسیج در استان هستم.

وی با تاکید بر اینکه به صورت ویژه از تمام بسیجیان استان تشکر می‌کنم، تصریح کرد: بسیج و سپاه در تمامی اقدامات خوبی که ما در استان انجام دادیم، سهیم هستند چرا که همیشه از کمک‌های آنها استفاده کردیم.

حقیقی با بیان اینکه اگر بسیج در کنار ما نبود، در تولید و مسائل دیگر استان توفیق داشته باشیم، خاطرنشان کرد: در مراسم یوم العباس شخص فرمانده سپاه استان برای رزمایش مواسات، کمکهای مردمی جمع آوری می‌کرد که این به واقع ارزشمند است.

وی تاکید کرد: اینکه ما می‌گوییم در سال 98 و امسال توانستیم در فلان موضوع کنترل مناسب داشته باشیم و عملکرد خوبی را ثبت کنیم، باید گفت که بسیج و سپاه به صورت میدانی حضور داشتند.

استاندار زنجان با بیان اینکه اقداماتی که در رابطه با کرونا انجام شده با کمک بسیج و سپاه بوده است، گفت: بسیج اکنون نیز در صحنه حضور دارد و برای مردم خدمت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه حضور بسیج در تمام موفقیت‌های مدیریت استان انکار ناپذیر است، عنوان کرد: با افتخار می‌گویم که یکی از بازوهای توانمند بنده در مدیریت استان بسیج و سپاه است.

//س

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر