logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۶
[ شناسه خبر : ۱۸۱۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان:

243 کیلومتر راه روستایی استان زنجان آسفالت می‌شود

243-کیلومتر-راه-روستایی-استان-زنجان-آسفالت-می‌شود
مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: با توجه به تفاهم نامه انجام شده با شرکت پاسارگاد، 243 کیلومتر راه روستایی استان زنجان در سال آینده آسفالت می‌شود.

عبدالحسین علی اکبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از اوایل آبان ماه تفاهم‌نامه‌ای با شرکت پاسارگاد در خصوص تامین قیر اعتباری منعقد کرده است.

وی با بیان اینکه با انعقاد این تفاهم‌‌نامه فرصتی ایجاد شد تا پیمانکاران به شرکت پاساگارد معرفی و به صورت اعتباری از محل سازمان قیر دریافت کنند، افزود: مجوزی از طریق معاونت راه‌های روستایی و فرعی برای روکش 243 کیلوکتر راه روستایی در قالب طرح ابرار اخذ شده است.

این مسئول یادآور شد: برای روکش راه‌های روستایی استان زنجان مناقصه برگزار و پیمانکاران مشخص می‌شوند تا راه‌های دارای اولویت روکش شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اجرای طرح ابرار برای آسفالت راه‌های روستایی، بیان داشت:برخی از راه‌های روستایی استان زنجان از نبود روکش مناسب و آسفالت رنج می‌برند که این امر در افزایش تصادفات نیز نقش عمده‌ای دارد.

علی اکبری خاطرنشان کرد: آسفالت راه‌های روستایی از مطالبات مردمی است که اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان نسبت به بهسازی و ایمن سازی این راه‌ها اقدام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه همه راه‌های روستایی دارای بالای 50 خانوار در استان از راه مناسب برخوردار هستند، افزود: طرح جابر برای راه‌های روستایی زیر 50 خانوار اجرایی می‌شود.

این مسئول یادآور شد: در حال حاضر بیش از 3 هزار و 600 کیلومتر راه روستایی استان آسفالته است و با اجرای طرح جدید 243 کیلومتر دیگر نیز آسفالت می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر