logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۸
[ شناسه خبر : ۱۸۱۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان:

10 پایگاه ورزش روستایی به مناسبت هفته بسیج در استان زنجان تجهیز می‌شوند

10-پایگاه-ورزش-روستایی-به-مناسبت-هفته-بسیج-در-استان-زنجان-تجهیز-می‌شوند
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج 10 پایگاه ورزش روستایی در استان زنجان تجهیز می‌شوند.

طیب امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: طی تفاهمنامه بین سازمان بسیج ورزشکاران و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان مقرر بود سازمان بسیج ورزشکاران امسال 70 خانه ورزش روستایی را تجهیز کند.

وی با بیان اینکه 10 پایگاه در هفته تربیت‌بدنی تجهیز شد، خاطرنشان کرد: 10 پایگاه در هفته بسیج و 50 پایگاه دیگر نیز در دهه فجر امسال تجهیز خواهند شد.

امیری در خصوص سایر برنامه‌های بسیج ورزشکاران استان در هفته بسیج گفت: برنامه‌های زیادی برای این هفته داتشیم که متاسفانه بسیاری از آن‌ها تحت تاثیر کرونا لغو شد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان اظهار داشت: طی هماهنگی با اداره کل انتقال خون استان، 40 نفر از ورزشکاران و مربیان بسیجی و حلقه‌های صالحین در روز پنجشنبه هفته جاری با حضور در پایگاه‌های انتقال خون سطح استان نسبت به اهدای خون اقدام خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: حضور پزشک، ماما و داروساز در 2 روستا و ارائه خدمات به روستاییان، برگزاری مسابقه‌های «سلام بر ابراهیم» و پینت‌بال، تجلیل از بسیجیان ورزشکاری که در دفاع مقدس حضور داشتند، کوهنوردی ورزشکاران بسیجی، پخش مستند «حال استمراری» از شبکه اشراق شامل عملکرد سازمان بسیج ورزشکاران در یک سال گذشته و توزیع 1000 عدد ماسک نیز از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج ورزشکاران استان در هفته بسیج است.

امیری با اشاره به برگزاری جلسه نهضت روشنگری و گفتمان‌سازی، تصریح کرد: در صورت صدور مجوز از سوی ستاد کرونا این جلسه در روز دوشنبه به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی افزود: مجموعه‌های ورزشی در سطح استان، بزرگ بوده و قابلیت استقرار افراد به فاصله 4 متر از یکدیگر وجود دارد اما اگر ستاد کرونا اجازه ندهد، نهضت روشنگری به صورت مجازی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان، کمک مومنانه را برنامه بعدی این سازمان بیان کرد و گفت: 50 عدد کارت هدیه 300 هزار تومانی تهیه و در بین جامعه هدف، توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمام برنامه‌ها در سطح استان برگزار خواهند شد، اظهار داشت: فقط اهدای خون در شهرستان‌هایی خواهد بود که پایگاه انتقال خون دارند.

امیری با بیان اینکه بسیاری از برنامه‌های ورزشی و بسیج ورزشکاران تحت تاثیر ویروس منحوس کرونا تعطیل شده است، خاطرنشان کرد: رژه موتورسواری و بسیاری از برنامه‌های دیگر جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا لغو شدند.// آ

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر