logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۷
[ شناسه خبر : ۱۸۱۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل انتقال خون استان زنجان:

نیازمند مشارکت مردم برای اهدا خون هستیم/ حضور برجسته بسیج در اهدا خون به نیازمندان

نیازمند-مشارکت-مردم-برای-اهدا-خون-هستیم-حضور-برجسته-بسیج-در-اهدا-خون-به-نیازمندان
مدیرکل انتقال خون استان زنجان گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم در این دو هفته‌ای که محدودیت‌های کرونایی اعمال می‌شود در اهدای خون مشارکت کنند تا در آینده با مشکل کمبود فرآورده‌های خونی مواجه نشویم.

سیامک اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه نیاز به فرآورده‌های خونی یک امر دائمی و همیشگی است اظهار کرد: به لطف مردم استان زنجان از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز مشکلی در خصوص فرآورده‌های خونی نداشتیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم این روند به همین صورت تداوم داشته باشد تصریح کرد: همه موارد بهداشتی به صورت کامل در مرکز انتقال خون استان زنجان رعایت می‌شود و جای هیچ نگرانی در خصوص موارد بهداشتی وجود ندارد.

مدیرکل انتقال خون استان زنجان با اشاره به اینکه حس انسان دوستی در استان زنجان بسیار بالا بوده و مردم زنجان در اهدای خون همیشه پای کار بودند عنوان کرد: نیاز است کمپین‌های اهدای خون در این تعطیلات دو هفته‌ای تشکیل شود.

وی با تاکید براینکه سازمان انتقال خون دارای استاندارد‌های مناسب برای خدمات رسانی به مردم است افزود: در حال حاضر خیرین در تامین دستگاه‌های مرکز انتقال خون مشارکت خوبی داشتند و هم اکنون نیز نیازمند یاری خیرین هستیم.

اسدی با اشاره به اینکه هم اکنون در استان زنجان در زمینه فرآورده‌های خونی هیچ کمبودی در استان زنجان نداریم افزود: در حال حاضر علاوه بر تامین خود مورد نیاز مراکز درمانی استان برای شبکه ملی نیز خون رسانی می‌کنیم.

وی با تاکید براینکه فرهنگ گسترده‌ای در میان مردم زنجان برای توسعه‌ همکاری داوطلبانه با انتقال خون وجود دارد افزود: افراد زیادی در حال حاضر در استان زنجان به صورت مستمر خون اهدا می‌کنند.

مدیرکل انتقال خون استان زنجان با اشاره به اینکه همه نیروهای مسلح استان زنجان در طول سال در مناسبت‌های مختلف به صورت گروهی در اهدای خون شرکت می‌کنند افزود: سپاه و بسیج نیز در طول سال در اهدای خون مشارکت‌های خوبی داشتند که این اقدام جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه مردم استان زنجان در همه قشر‌ها از دانشجو، کارمند و کارگر در اهدای خون مشارکت می‌کنند افزود: یکی از ابعاد مهم کار فرهنگی ترویج فرهنگ اهدای خون در میان نسل جوان است.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر