logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۸۱۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

بیانیه سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به مناسبت هفته بسیج

بیانیه-سپاه-انصارالمهدی(عج)-استان-زنجان-به-مناسبت-هفته-بسیج
روابط عمومی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش موج رسا; روابط عمومی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که امروز پس از  گذشت 41 سال از حیات پر برکت انقلاب ثمرات حماسه آفرینی‌ها، فداکاری‌ها و تلاش های این نهاد ارزشمند انقلابی و مردمی در تمام عرصه ها مشهود است.

 کارکرد‌ها و اقدامات بسیج در سطوح مختلف ملی، منطقه‌ای و جهانی باعث گردیده این نهاد مردمی در دفاع از عزت انقلاب، جریانی پیشتاز بوده  و با بصیرت، ولایت مداری، موقعیت شناسی ، دشمن شناسی و با حضور به هنگام نقش بی بدیلی در پیشبرد اهداف انقلاب که همان تحقق تمدن نوین اسلامی است، داشته باشد.

بسیج بر اساس آگاهی، عقلانیت توام با حرکت، آرمانگرایی و معرفت دینی در عرصه‌های خطیر و سرنوشت‌ساز کشور و برای حفظ انقلاب و ارزش‌های نظام اسلامی وارد میدان می‌شود. عمق راهبردی فرهنگ و تفکر بسیج مرز‌های انقلاب را درنوردیده است و فراتر از مرزها، مستضعفین جهان را زیر پرچم جبهه مقاومت گرد هم آورده است.

 امروز کشور‌های منطقه با الگوگیری از تفکر بسیجی و برای استقلال و عزت خود در مقابل استکبار قد علم می‌کنند؛ لذا هفته بسیج فرصتی برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها و روحیه و معرفتی بسیجی در بین آحاد ملت بویژه نسل جوان است تا نسل آینده ساز کشور بدانند، هیچ بن بستی برای بسیج وجود ندارد و فتح الفتوح مشکلات کشور تفکر بسیجی و استفاده از این شبکه عظیم مردمی است؛ چرا که مهمترین رمز موفقیت بسیج، امید و توکل به خدای متعال برای پیمودن راه انقلاب است؛ و اگر تفکر و فرهنگ بسیجی در کشور حاکم گردد گره مشکلات باز شده و حرکت انقلابی کشور نیز تضمین می‌شود.

سپاه انصارالمهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و همچنین گرامیداشت هفته بسیج و تجدید بیعت با ولی فقیه زمان و فرمانده معظم کل قوا، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اعلام میدارد که نهاد مقدس مردمی بسیج باصلابت‌تر از گذشته در میدان‌های مبارزه با استکبار جهانی ، ضمن پیروی از مکتب سلیمانی که برگرفته از مکتب بسیج است، آماده‌تر از همیشه بوده و با شعار بسیج، پیشرو خدمت و امید آفرین با رویکرد نهضت خدمت خالصانه و مومنانه در عرصه‌های مختلف، درس پشیمان کننده و فراموش نشدنی به دشمنان می‌دهد.

 انتهای پیام/

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر