logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۰
[ شناسه خبر : ۱۸۱۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

بسیجیان آماده کمک به مردم در شرایط سخت کرونایی هستند

بسیجیان-آماده-کمک-به-مردم-در-شرایط-سخت-کرونایی-هستند
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: همانطور که بسیجیان، رزمندگان و پاسداران در دوران دفاع مقدس در خاکریز جبهه‌ها برای حفظ و استقرار نظام و دفاع از آب، خاک، جان و ناموس مردم تلاش می‌کردند امروز هم با تمام توان و قدرت در مسیر مبارزه با ویروس کرونا تلاش کرده و جان خود را فدای نظام، انقلاب و مردم مومن و انقلابی می‌کنند.

به گزارش موج رسا; جهانبخش کرمی امروز در جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا ویروس اظهار داشت: واحدهای مختلف بسیج با تمام توان، آماده خدمت‌رسانی به مردم در شرایط سخت کرونایی هستند.

وی با اشاره به طرح شهید قاسم سلیمانی که برای مبارزه با ویروس کرونا از اول آذرماه اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: فرماندهان و مسئولین بسیج به صورت مشروح و کامل، توجیه شده‌اند و سطوح پایین‌تر نیز امروز در سطح پایگاه‌ها نسبت به اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی توجیه می‌شوند.

کرمی با بیان اینکه کمک مومنانه و کمک‌های مردمی نیز آماده شده است، افزود: این مرحله از کمک‌ها همزمان با هفته بسیج در بین اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند استان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه هر کدام از نهادها تاکنون به یک شکلی، کمک‌های مومنانه را توزیع می‌کردند، گفت: پیشنهاد می‌شود با اجرای طرح شهید سلیمانی، کمک‌های مردمی نیز سازماندهی و مدیریت شده و با ماموریت مشخص، توزیع شود.

وی اظهار داشت: در خصوص محور نظارت در طرح شهید سلیمانی نیز بسیج اصناف، دخیل بوده و 2 برابر آن تعدادی که نیرو خواسته بودند معرفی شده است.

کرمی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که بهره‌گیری از کمک نیروهای بسیجی و داوطلب مردمی، کمک بزرگی به رهایی کشور از این عارضه همه‌گیر خواهد کرد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر