logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۱
[ شناسه خبر : ۱۸۱۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبرداد

آغاز احداث پردیس سینمایی قیدار/ سینماهای زنجان دو هفته تعطیل شد

آغاز-احداث-پردیس-سینمایی-قیدار-سینماهای-زنجان-دو-هفته-تعطیل-شد
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: عملیات احداث پردیس سینمایی قیدار آغاز شده و با اجرای این پروژه، این شهرستان دارای سینما می‌شود.

ایرج داود بیگی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به تصمیم ستاد ملی کرونا، سینماها تا دو هفته آینده تعطیل بوده و بازگشایی آن منوط به اجازه این ستاد است.

وی با بیان اینکه سینما جزو مشاغل گروه 3 محسوب می‌شوند، افزود: به مدت دو هفته سینماهای بهمن و روشای زنجان  تعطیل است و هیچ فیلمی در این سینماها اکران نمی‌شود.

این مسئول در خصوص احداث پردیس سینمایی امید در شهرستان خدابنده، گفت: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده بین سازمان امور سینمایی و همیاری شهرداری‌ها پردیس سینمایی امید در قیدار احداث می‌شود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه نقشه برداری پردیس سینمایی قیدار به اتمام رسیده است، افزود: در حال حاضر عملیات احداث این پروژه آغاز شده است.

داود بیگی ادامه داد: در حال حاضر خدمات سینمایی در شهرهایی فاقد سینما از جمله خرم‌دره و طارم به صورت سیار بوده و این دو شهرستان سینمای ثابت ندارند.

وی از مشارکت بخش خصوصی برای احداث سینما در شهرستان ابهر خبرداد و گفت: این سینما نیز در مرحله احداث بنا است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر