logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۹
[ شناسه خبر : ۱۸۱۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان زنجان:

یک خیر زنجانی، زمینه آزادی 5 نفر از زندانیان جرایم مالی غیرعمد را فراهم کرد

یک-خیر-زنجانی،-زمینه-آزادی-5-نفر-از-زندانیان-جرایم-مالی-غیرعمد-را-فراهم-کرد
مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان زنجان گفت: یک خیر زنجانی با پرداخت مبلغ 37 میلیون تومان، زمینه آزادی 5 نفر از زندانیان جرایم مالی غیرعمد را فراهم کرد.

علاءالدین کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: این زندانیان که سرپرست خانوار بوده و به دلیل جرایم مالی غیرعمد در زندان به سر می‌بردند با کمک و اقدام انسان‌دوستانه خیر نیکوکار از زندان، ازاد شدند.

وی تصریح کرد: آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد در این شرایط سخت کرونایی و مشکلات اقتصادی سبب خوشحالی خود و خانواده‌های آنان می‌شود.

کریمی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 145 نفر از زندانیان جرایم مالی غیرعمد توسط ستاد دیه از زندان‌های استان زنجان آزاد شده و به آغوش خانوده‌های خود بازگشته‌اند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان زنجان گفت: بدهی این زندانیان از محل کمک‌های مردمی و خیرین، گذشت شاکیان، کمک‌های بلاعوض ستاد دیه کشور، آورده خود زندانیان و اعطای تسهیلات، تامین شده است.

کریمی اظهار داشت: مردم مومن و نیکوکار استان زنجان به عنوان خیرین نوع‌دوست، زبانزد بوده و تاکنون نیز در بخش‌های مختلف، گره‌گشایی کرده‌اند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان زنجان ضمن قدردانی از مشارکت خیرین در جشن گلریزان گفت: امسال کمک‌های نقدی خیرین 60 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت.

وی خاطرنشان کرد: خیرین می‌توانند جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، کمک‌های نقدی خود را به صورت غیرحضوری و از طریق شماره حساب 0224137397006 و یا شماره کارت 6037991899973626 پرداخت کنند.

کریمی ابراز کرد: محل جدید دفتر نمایندگی ستاد دیه در استان به نشانی زنجان، خیابان امام خمینی(ره)، جنب کوچه حاج‌نوروزلر، روبه‌روی بانک انصار انتقال یافته است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر