logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۷
[ شناسه خبر : ۱۸۱۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
از سوی جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان؛

برنامه‌های هفته بسیج در زنجان تشریح شد

برنامه‌های-هفته-بسیج-در-زنجان-تشریح-شد
جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف همزمان با هفته بسیج، گفت: برنامه‌های این هفته با شعار « بسیج پیشرو خدمت، امید آفرین» برگزار می‌شود.

به گزارش موج رسا; سرهنگ ابوالفضل طهماسبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری بزرگترین عملیات فرهنگی استان زنجان با عنوان کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان انجام می‌شود.

وی با تبریک هفته بسیج، ادامه داد: رسانه‌ها در انعکاس برنامه‌های سپاه و بسیج پیشگام بوده و این اقدامات قابل تقدیر است.

این مسئول با بیان اینکه به منظور لبیک به بیانات مقام معظم رهبری خدمات ۴۱ ساله بسیج همزمان با هفته بسیج تشریح می‌شود، افزود: بزرگترین خدمت این نهاد در دوران دفاع مقدس بود که با همه توان به میدان آمد و هشت سال در مقابل گردنکشان عالم ایستادگی کرد.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: امروز استکبار جهانی معترفند که نظام اسلامی به برکت بسیج در برابر دشمنان ایستاده و امیدآفرین در عرصه‌های مختلف بوده است.

طهماسبی با اشاره به خدمات بسیج در عرصه‌های علمی،فرهنگی،اجتماعی و اقتصادی، افزود: یک هزار و ۸۱۶ پروژه از سوی بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلف در استان زنجان اجرایی شده است.

وی افزود: در سال‌های ۹۸ و ۹۹ ، ۵۰۱ پروژه محرومیت زدائی و ۹۱ پروژه فرهنگی در استان زنجان اجرایی شده است.

این مسئول تصریح کرد: در بخش معیشتی نیز خدمات بسیج قبل از کرونا نیز وجود داشت و با کمیته امداد،بهزیستی و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان انجام می‌شد.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به توزیع ۲۲۰ هزار بسته معیشتی و ۱۵۰ سری جهیزیه در بین نیازمندان استان زنجان، گفت: ۵ هزار لوازم التحریر و ۵۰ هزار پرس غذای گرم در رزمایش کمک مومنانه توزیع شد.

طهماسبی تصریح کرد: ۴۰ هزار بسته معیشتی در استان توزیع و ۱۰۹ کارگاه ماسک دوزی نسبت به دوخت ماسک و لباس‌های مخصوص بیمارستان‌ها اقدام کردند.

وی با اشاره به فعالیت ۶ هزار گروه جهادی در استان زنجان، بیان داشت: ۱۰۰ تخت در نقاهتگاه آماده‌سازی شد که هنوز از این ظرفیت استفاده نشده است.

این مسئول یادآورشد: احداث ۵۲ سالن ورزشی، ۲۸ واحد فرهنگ و۵۵۰ صندوق قرض‌الحسنه از دیگر خدمات بسیج در استان زنجان محسوب می‌شود.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه تیپ ۳۶ انصارالمهدی(عج) استان برای کمک به محرومان خدمات رسانی کرده است، افزود: اردوی رسانه‌ای پروژه‌های محرومیت زدائی استان زنجان با حضور اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

طهماسبی بیان داشت: حضور میدانی و بسیجی با مدیریت منابع موجب اجرای پروژه‌ها با حداقل اعتبار شده و از ظرفیت‌های خیرین در اجرای برنامه‌ها استفاده می‌شود.

وی همزمان با هفته بسیج از ۴۲ پروژه عمرانی خبرداد و گفت: برنامه‌های این هفته به صورت مجازی برگزار می‌شود که برنامه‌هایی همچون رزمایش موتوری، طرح نذر خون، توزیع رایگان ماسک و تجلیل از مدافعان سلامت برای این هفته پیش‌بینی شده است.

این مسئول از برگزاری مسابقه های مختلف به صورت مجازی به مناسبت هفته بسیج خبرداد و گفت: برنامه‌های تحکیم خانواده نیز به صورت مجازی و پویش سیلمانی‌ها از جمله برنامه‌های هفته بسیج در زنجان است.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان یادآور شد: همزمان با روز بسیج در پنجم آذر ماه سال جاری، رزمایش کمک مومنانه در شهرستان‌های مختلف استان زنجان برگزار می‌شود تا بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان شناسایی شده، توزیع شود.

طهماسبی از برگزاری رزمایش میز خدمت و جشنواره علم و فنآوری در زنجان به مناسبت هفته بسیج خبرداد و گفت: ویزیت رایگان در مناطق محروم استان از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: به مناسبت هفته بسیج در مجموعه 90 عنوان برنامه در نظر گرفته شده است که شامل 2 هزار و 608 برنامه می‌شود که توسط پایگاه‌های مقاومت و اقشار مختلف بسیج در استان اجرایی می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر