logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۸
[ شناسه خبر : ۱۸۱۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان خبرداد

افتتاح 34 طرح محرومیت‌زدائی همزمان با هفته بسیج در زنجان

افتتاح-34-طرح-محرومیت‌زدائی-همزمان-با-هفته-بسیج-در-زنجان
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: 34 طرح محرومیت‌زدائی از سوی سازمان بسیج سازندگی استان زنجان، همزمان با هفته بسیج در زنجان افتتاح می‌شود.

فرشاد پیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: در طول هفته بسیج برنامه‌های مختلفی از سوی بسیج سازندگی استان زنجان برگزار می‌شود که توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان از جمله اقدامات استان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به کمک به احداث و مرمت مسکن محرومین همزمان با هفته بسیج در زنجان، یادآور شد: کمک به آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد و کمک به تامین جهیزیه و تهیه و توزیع نوشت افزار برای دانش‌آموزان نیازمند از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

این مسئول از افتتاح حرکت‌های محرومیت‌زدائی در تمامی نواحی استان زنجان خبرداد و گفت: همزمان با هفته بسیج 35 طرح محرومیت‌زدائی در استان اجرایی می‌شود که از این تعداد 25 طرح برای شهرستان زنجان است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به افتتاح هشت طرح محرومیت‌زدائی در شهرستان خدابنده و چهار طرح در شهرستان طارم، بیان داشت: دو طرح محرومیت‌زدائی در شهرستان‌های ماهنشان و ایجرود و یک طرح در شهرستان ابهر افتتاح می‌شود.

پیری خاطرنشان کرد: همزمان با هفته بسیج گروه جهادی 313 استان زنجان در روستاهای رجعین و شیوه خانه محروم احداث می‌کند.

وی با اشاره به اجرای رزمایش کمک مومنانه در طول هفته بسیج همزمان با سراسر کشور، گفت: بسته‌های معیشتی جمع‌آوری شده توسط بسیج سازندگی در این هفته توزیع می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه برگزاری شورای جهادی و تجلیل از جهادگران از برنامه‌های هفته بسیج است، بیان داشت: راه‌اندازی پویش "من ماسک میزنم" و توزیع ماسک رایگان در مراکز پرتردد استان زنجان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان یادآور شد: از 34 طرح محرومیت زدائی استان زنجان 26 طرح احداثی و 8 طرح مرمتی محسوب می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر