logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۷
[ شناسه خبر : ۱۸۱۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان صمت استان زنجان:

ابلاغیه‌ای در خصوص افزایش قیمت لاستیک در زنجان نداشتیم

ابلاغیه‌ای-در-خصوص-افزایش-قیمت-لاستیک-در-زنجان-نداشتیم
رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به حرف و حدیث‌های موجود در خصوص افزایش قیمت لاستیک گفت: ابلاغیه‌ای در خصوص افزایش قیمت لاستیک نداشتیم.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه توزیع روغن در استان زنجان ادامه دارد اظهار کرد: حدود 450 تن روغن سهمیه استان توسط سه مباشر به استان زنجان وارد می‌شود.

وی با بیان اینکه روغن سهمیه‌ای از همدان، خوزستان و مازندران وارد استان زنجان می‌شود عنوان کرد: روغن‌ وارداتی با نظارت کامل توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای در بین مردم توزیع می‌شود.

رئیس سازمان صمت استان زنجان 10 تن محموله روغن از آمل با استفاده از ماشین‌های سپاه وارد استان شد افزود: 20 تن نیز صبح امروز با استفاده از خودروهای راهداری به زنجان وارد می‌شود.

وی با تاکید براینکه 650 تن روغن تولیدی روغن نباتی جهان در حال توزیع است و حدود 25 تا 30 تن تولید روزانه این کارخانه ذخیره می‌شود تا در روند توزیع قرار گیرد افزود: 450 تن سهمیه کشوری هم به این میزان اضافه می‌شود.

فغفوری عنوان کرد: برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز سهیمه کشوری دارند و توزیع روغن را انجام می‌دهند که هر کدام حدود 50 تا 60 تن روغن به استان وارد می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز تقریبا هیچ شکایتی در خصوص کمبود روغن در بازار وجود ندارد عنوان کرد: در حال حاضر تقریبا بازار روغن از التهاب افتاده است.

رئیس سازمان صمت استان زنجان در مورد افزایش قیمت لاستیک در استان زنجان عنوان کرد: در این مورد چیزی به ما اعلام نشده است.

فغفوری با بیان اینکه واردات مواد اولیه لاستیک، تولید، فروش آن به صورت سامانه‌ای شود افزود: با این روش روند تولید تا توزیع لاستیک در بازار قابل رصد می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئولان کشوری معتقد هستند در ایران سیستم توزیع معیوب است و این موضوع باعث می‌شود گرانفروشی‌ها اتفاق بیفتد افزود: توزیع لاستیک در حوزه حمل و نقل‌های عمومی متفاوت‌تر خواهد بود.

رئیس سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه افزایش 60 درصد قیمت لاستیک مربوط به ابتدای امسال است ابراز کرد: بحث افزایش 30 درصدی لاستیک وجود داشت اما این موضوع منتفی شد.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر