logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۶
[ شناسه خبر : ۱۸۱۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در زنجان:

20 هزار بسته بهداشتی رایگان طی روزهای آینده در زنجان توزیع می‌شود

20-هزار-بسته-بهداشتی-رایگان-طی-روزهای-آینده-در-زنجان-توزیع-می‌شود
دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان زنجان گفت: 20 هزار بسته بهداشتی شامل ماسک و ژل و مواد ضدعفونی‌کننده، بسته‌بندی شده و طی روزهای آینده به صورت گسترده و رایگان جهت دسترسی شهروندان توزیع می‌شود.

رحمان هادی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به دلیل افزایش شدت بیماری کرونا و جهت دسترسی شهروندان به اقلام بهداشتی، بسته‌های مذکور به صورت عمومی در مناطق محروم و همچنین داخل شهرها توزیع خواهد شد.

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان زنجان با اشاره به توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر در آغاز سال تحصیلی جاری گفت: 8 هزار بسته لوازم‌التحریر هر کدام به ارزش 200 هزار تومان در بین دانش‌اموزان نیازمند روستایی و مناطق محروم استان توزیع شد.

وی با بیان اینکه تهیه لوازم‌التحریر به صورت مشارکتی است، اظهار داشت: 40 هزار تومان از هزینه‌های هر بسته را گروه‌های مختلف جهادی و خیرین و 160 هزار تومان را ستاد اجرایی، متقبل شده است.

هادی‌نژاد خاطرنشان کرد: طی روزهای اخیر 30 مورد جهیزیه توسط ستاد در استان تامین شد همچنین 25 مورد نیز با مشارکت موسسه معبر آسمانی، تامین و توزیع شد.

وی افزود: در روزهای آینده، توزیع اقلا معیشتی نیز در دستور کار ستاد قرار دارد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر