logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۰
[ شناسه خبر : ۱۸۱۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو شورای اسلامی شهر زنجان:

پروژه‌های سبزه‌میدان و محور پادگان زنجان قبل از اتمام شورای پنجم به بهره‌برداری می‌رسند

پروژه‌های-سبزه‌میدان-و-محور-پادگان-زنجان-قبل-از-اتمام-شورای-پنجم-به-بهره‌برداری-می‌رسند
عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: با پیگیری‌ها و حمایت‌های صورت‌گرفته، پروژه‌های شهری سرعت گرفته و بسیاری از آن‌ها از جمله سبزه‌میدان، محور پادگان و دور برگردان پل امام حسن مجتبی(ع) تا قبل از اتمام مدت دوره پنجم شورای شهر به بهره‌برداری می‌رسند.

منصور مرادلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: محور پادگان پس از مدتی وقفه در حال اماده‌سازی بوده و یک ماه است که عوامل در داخل پادگان فعالیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه عملیات اجرایی در داخل پادگان است به چشم شهروندان نمی‌آید اما در بازدیدی که اعضای شورای شهر داشتند، آماده‌سازی محور در حال انجام است.

مرادلو با بیان اینکه خیابان‌کشی در داخل پادگان انجام شده و تقریبا به پایان رسیده است، افزود: جداسازی 4 لاین و زیرسازی محور نیز انجام شده و یک پل روگذر - زیرگذر وجود دارد که اگر ان هم عملیاتی شود، اجرای فازهای بعدی نیز سرعت بیشتری به خود می‌گیرد تا محور، بازگشایی شود.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به مقاومت پادگان در اجرای پروژه که سبب وقفه شد، گفت: این مورد نیز با ورود و پیگیری مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، پیگیری و مرتفع شد.

وی با بیان اینکه توقف پروژه پادگان، آسیب مالی زیادی به شهرداری وارد کرد، اظهار داشت: نماینده زنجان و طارم در مجلس در این رابطه، 3 مورد جلسه با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار کرد تا اینکه اکنون با جدیت در حال اماده‌سازی است.

مرادلو با اشاره به پروژه سبزه‌میدان گفت: در سفر نیکزاد، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی به زنجان، قول مساعدت 40 میلیارد تومانی برای ادامه این پروژه داده شده بود که آن هم با پیگیری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس، عملیاتی شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با این حمایت و مساعدت، قدم‌هایی برداشته شود تا شهرداری زنجان با سرعت بیشتری این پروژه را ادامه داده و قبل از موعد مقرر به اتمام برساند.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان در خصوص دوربرگردان پل امام حسن مجتبی(ع) نیز خاطرنشان کرد: مجوز فعالیت آن از سوی شورای شهر صادر و تامین اعتبار شده تا شرکت جهاد نصر با سرعت، عملیاتی کند.

مرادلو با اشاره به سال پایانی فعالیت شورای شهر اظهار داشت: پروژه‌های سبزه‌میدان، پادگان و دوربرگردان پل امام حسن مجتبی(ع) تا قبل از اتمام مدت شورا به بهره‌برداری می‌رسند.// آ

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر