logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۰
[ شناسه خبر : ۱۸۱۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان صمت استان زنجان:

مشکل کمبود گاز اکسیژن بیماران کرونایی در زنجان برطرف شد

مشکل-کمبود-گاز-اکسیژن-بیماران-کرونایی-در-زنجان-برطرف-شد
رئیس سازمان صمت استان زنجان از برطرف شدن مشکل کمبود گاز اکسيژن مورد نیاز مراکز درمانی گفت: این مشکل با پیگیری جدی در کمترین زمان برطرف شد و مشکلی در این باره در استان زنجان نداریم.

به گزارش موج رسا; ناصر فغفوری عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان زنجان با اشاره به مشکل گاز اکسیژن در سطح استان زنجان اظهار کرد: مشکل کسری گاز و مایع اکسیژن در استان بلافاصله مورد بررسی قرار گرفت و نسبت به حل آن اقدام شد.

وی تصریح کرد: با هماهنگی‌هایی که صورت گرفت نسبت به تامین گاز و مایع اکسیژن مورد نیاز حوزه درمان استان اقدام شد.

رئیس سازمان صمت استان زنجان با تاکید براینکه در حال حاضر نیاز استان به کپسول‌های اکسیژن تامین شده است افزود: مشکل کمبود استان آذربایجان شرقی را نیز تامین می‌کنیم.

وی ابراز کرد: دانشگاه علوم پزشکی نیز در ساماندهی وضعیت کپسول‌های اکسیژن همکاری بسیار خوبی داشتند.

فغفوری عنوان کرد: در حال حاضر گاز و مایع اکسیژن در استان زنجان بیشتر از نیاز واحدهای درمانی است و مشکلی در این باره در استان نداریم.

توجه جدی به مشکل فضاهای آموزشی شهرک‌های اقماری زنجان

بیات منش مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در ادامه این جلسه با اشاره به مشکلات فضاهای آموزشی در شهرک‌ها اقماری زنجان افزود: کمبود فضاهای آموزشی در این شهرک‌ها جدی است.

وی خاطر نشان کرد: این شهرک‌ها از اواخر دهه 70 به محدوده شهر زنجان اضافه شدند اما همچنان با مشکل فضای آموزشی مواجه هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان عنوان کرد: در این شهرک‌ها سرانه‌ فضاهای عمومی شکل نگرفته است و اگر توجهی نشود این موضوع رفته رفته به بحران تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مسئولان ارائه این خدمات را در فضاهای بافت فرسوده شهری نیز باید در نظر بگیرند گفت: در این شهرکها با مشکل فضای سبز و ورزشی نیز مواجه هستیم.

ابوالفضل طهماسبی جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز در این جلسه در خصوص حل مشکلات فضاهای ورزشی افزود: آماده کمک هستیم به شرطی که مسئولان نیز پای کار باشند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر 52 سالن ورزشی در استان داریم و طرحی نیز در حوزه ورزش مد نظر داریم که اگر در خصوص اعتبارات کمک شود نسبت به اجرای آن اقدام خواهیم کرد.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر