logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۸۰۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل هواشناسی استان زنجان خبرداد

تداوم هوای سرد تا پایانه هفته در استان زنجان

تداوم-هوای-سرد-تا-پایانه-هفته-در-استان-زنجان
مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به تداوم هوای سرد تا پایان هفته در استان زنجان گفت: سامانه بارشی نیز از روز سه‌شنبه وارد استان زنجان می‌شود.

محمد‌رضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه هوای سرد تا پایان هفته در استان زنجان ماندگار است اظهار کرد: از روز نیز سه شنبه سامانه بارشی وارد استان زنجان می‌شود.

وی با تاکید براینکه روز سه‌شنبه بارش‌های در سطح استان زنجان پراکنده پیش‌بینی شده است تصریح کرد: به دلیل افت دما بارش‌های در مناطق کوهستانی به صورت برف خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه هوای زنجان تا روز دوشنبه ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است ابراز کرد: امروز هوای استان زنجان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: روز‌های پایانی هفته نیز بارانی خواهد بود و روز جمعه نیز یک سامانه دیگر بارشی وارد استان شده و شاهد بارش باران و برف در مناطق کوهستانی خواهیم بود.

رحمان‌نیا با بیان اینکه مردم از سفرهای غیر ضروری به دلیل سردی هوا و تبعات ناشی از آن خودداری کنند تصریح کرد: فعالیت سامانه بارشی از سه‌شنبه آغاز شده و تا پایان هفته ادامه دارد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر