logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۳
[ شناسه خبر : ۱۸۰۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس فدراسیون کشتی خبر داد؛

برنامه ریزی فدراسیون کشتی برای تقویت ورزش اول کشور در استانها

برنامه-ریزی-فدراسیون-کشتی-برای-تقویت-ورزش-اول-کشور-در-استانها
رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه باید در هر رده از کشتی نفرات زیادی برای قهرمانی داشته باشیم گفت: در حال حاضر بدنبال تقویت کشتی کشور هستیم.

به گزارش موج رسا; علیرضا دبیر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه روز گذشته مدل مسابقات جهانی عوض شد و مسابقات جهانی به جام جهانی و جام جهانی به انفرادی تغییر کرد اظهار کرد: آقای سوریان نایب رئیس فدراسیون بحث‌های فنی را به جد پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بعد از این اتفاق مربیان تیم ملی جلسه‌ای برگزار کردند و به این نتیجه رسیدند که اردوهای تیم ملی چند روزی تعطیل شود تا بتوانند نحوه شرکت در مسابقات جام جهانی تصمیم بگیرند افزود: مربیان در خصوص اعزام تیم‌ها قرار است تصمیم‌گیری کنند که چه تیم‌هایی را برای مسابقات بفرستند.

رئیس فدراسیون کشتی با تاکید براینکه مربیان تیم ملی هر تصمیم در خصوص اعزام تیم‌ها به این مسابقات بگیرند بنده تایید می‌کنیم و از تصمیم آنها حمایت خواهم کرد افزود: از اتحادیه جهانی نیز موارد نحوه برگزاری مسابقات و نحوه ثبت نام سوالاتی کردیم و منتظر پاسخ آنها هستیم.

وی با بیان اینکه پاسخ اتحادیه جهانی در تصمیم‌گیری ما تاثیرگذار است عنوان کرد: برگزاری دور برگشت لیگ نیز از دیگر مواردی است که به جد دنبال آن هستیم.

دبیر با تاکید بر اینکه در المپیک نیز به دنبال اخذ 3 سهمیه در بخش‌های آزاد و فرنگی هستیم تاکید کرد: در فروردین و اردیبهشت ماه سال آینده باید این سهمیه را بتوانیم کسب کنیم.

وی گفت: ما موقعی موفق می‌شویم که در هر رده از کشتی نفرات زیادی برای قهرمانی داشته باشیم و در حال حاضر با این وضعیت فاصله داریم و باید تلاش کنیم تا به این وضعیت در کشتی کشور برسیم.

رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه متاسفانه در وزن‌های مختلف ورزشکاران مطرح کمتر داریم بیان کرد: به استانها سفر می‌کنم تا شرایط را بررسی کرده و بتوانیم شرایط کشتی را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه باید یک حرکت جدی در کشتی کشورمان اتفاق بیفتد بیان کرد: وضعیت کشتی همه استانها را از نزدیک بررسی می‌کنیم تا برای رشد آنها برنامه‌ریزی کنیم./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر