logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۰
[ شناسه خبر : ۱۸۰۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیات کشتی استان زنجان:

کُشتی زنجان، نیازمند بازآموزی و دانش‌افزایی است

کُشتی-زنجان،-نیازمند-بازآموزی-و-دانش‌افزایی-است
رئیس هیات کشتی استان زنجان با بیان اینکه کشتی این استان، نیاز به کلاس‌های بازآموزی و دانش‌افزایی دارد، گفت: امیدواریم با مساعدت رئیس فدراسیون، مربیان برتر کشور جهت ارائه آموزش به کشتی‌گیران و مربیان در استان زنجان حضور پیدا کنند.

عباس محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه استان زنجان ۷۱ مربی فعال کُشتی دارد، اظهار داشت: ۶۲ مربی درجه ملی، ۷ مربی ستاره‌دار ملی و ۲ مربی نیز ممتاز هستند.

وی خاطرنشان کرد: هر چند متاسفانه در ماه‌های گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانسته‌ایم فعالیت آنچنانی داشته باشیم اما برخی مربیان در فضای باز با ورزشکاران، تمرین می‌کردند.

محمدی با اشاره به انتصاب محمد نادری به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی کشور، تصریح کرد: نادری از ورزشکاران شایسته استان زنجان است و این انتصاب، نشان از نگاه ویژه رئیس فدراسیون به ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌ها دارد.

رئیس هیات کشتی استان زنجان با اشاره به سفر رئیس فدراسیون به این استان گفت: علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در قالب برنامه‌ای ۲ روزه به زنجان سفر کرده است.

وی اظهار داشت: دبیر، عصر امروز (چهارشنبه) مورد استقبال قرار گرفته و سپس در حسینیه اعظم زنجان حضور یافت.

محمدی خاطرنشان کرد: رئیس فدراسیون کشتی پس از بازدید از حسینیه اعظم زنجان با رئیس هیات‌امنی این حسینیه دیدار و گفت‌وگو کرد همچنین نشان خادم افتخاری حسینیه اعظم زنجان به وی اعطا شد.

وی افزود: دبیر در ادامه در نشستی با مربیان فعال استان زنجان حضور یافته و سپس دیداری با اعضای هیات‌رئیسه هیات کشتی داشته است.

رئیس هیات کشتی استان زنجان با بیان اینکه برنامه‌های روز دوم سفر رئیس فدراسیون به استان با بازدید از انجمن خیریه مهرانه، آغاز می‌شود، گفت: وی سپس با نماینده ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه زنجان دیدار می‌کند.

محمدی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های سفر دبیر به زنجان، حضور در مجمع عمومی عادی سالیانه هیات کشتی استان است.

وی افزود: دیدار با استاندار و شهردار زنجان نیز پایان‌بخش برنامه‌های سفر ۲ روزه علیرضا دبیر به استان زنجان است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر