logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۳
[ شناسه خبر : ۱۸۰۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
کسب و کار عجیب سوداگران مرگ؛

هشدار پلیس مبارزه با مواد مخدر نسبت به کاشت شاهدانه در مزارع استان زنجان

هشدار-پلیس-مبارزه-با-مواد-مخدر-نسبت-به-کاشت-شاهدانه-در-مزارع-استان-زنجان
رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان به کشاورزان زنجانی در خصوص کشت گیاه شاه دانه در مزارع‌ کشاورزی توسط افراد سودجو هشدار داد.

محسن حسین‌خانلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه کشاورزان و دهیاران هوشیار باشند تا کشت گیاه شاه‌دانه در مزارع کشاورزی توسط برخی از افراد سودجو اتفاق نیفتد اظهار کرد: نامه توجیهی به دهیاران و کشاورزان روستاها داده شده تا در صورت مشاهده کشت این گیاه در مزارع کشاورزی سریعا به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اطلاع دهند.

وی با تاکید براینکه از سایر دستگاه‌های دولتی نیز انتظار داریم با پلیس مواد مخدر استان زنجان همکاری لازم جهت جلوگیری از افزایش کشت گیاه شاه دانه توسط افراد سودجو در استان زنجان را داشته باشند افزود: برخی از افراد سودجو از عدم آگاهی کشاورزان سوء استفاده کرده و نسبت به کشت این گیاه در اطراف مزارع آنها اقدام می‌کنند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان خاطرنشان کرد: امسال با فعال کردن منابع خبری در سطح استان اقدامات بسیار گسترده ای در برخورد با افرادی که در کشت این گیاه فعالیت داشتند، انجام شد.

وی با بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر به شدت با عاملان کشت این گیاه در استان برخورد می‌کند ابراز کرد: امیدواریم در سال‌های آینده با همکاری مردم، کشاورزان و دهیاران شاهد کشت این گیاه توسط افراد سود‌جو در استان نباشیم.

حسین‌خانلو مردم استان را یکی از بازوان توانمند پلیس مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد و افزود: اگر مردم در مبارزه با مواد مخدر همراه پلیس نباشند مقابله و مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر مشکل خواهد بود.

وی در ادامه همچنین با اشاره به اینکه با کمک خیرین اقدامات قابل توجهی در حوزه کمپ‌های ترک اعتیاد در استان زنجان انجام شده است اظهار کرد: محل جدیدی برای ایجاد یک کمپ در زنجان شناسایی شد.

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با تاکید براینکه با تکمیل این کمپ مشکل کمبود ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد در زنجان برطرف می‌شود ابراز کرد: این کمپ از جمله کمپ‌های دولتی بوده و در تجهیز آن خیرین استان مشارکت خواهند کرد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر