logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۸۰۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان خبرداد

ارائه تسهیلات بازآفرینی بافت فرسوده تا مبلغ 120 میلیون تومان در زنجان

ارائه-تسهیلات-بازآفرینی-بافت-فرسوده-تا-مبلغ-120-میلیون-تومان-در-زنجان
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان از ارائه تسهیلات بازآفرینی بافت فرسوده تا مبلغ 120 میلیون تومان در زنجان خبر داد.

سعید شاهین‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: پروژه‌های شرکت بازآفرینی شهری محور داودقلی- دلجویی به ارزش بیش از 500 میلیارد تومان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه پروژه محور داود قلی- دلجویی از سال 97 کلید خورده است، افزود: عملیات اجرایی این پروژه مشارکتی در حال انجام است.

 این مسئول از در دست مطالعه بودن چند پروژه مسکن در زنجان خبرداد و گفت: تا پایان سال مشخصات این پروژه‌ها اعلام می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به پرداخت تسهیلات باز آفرینی برای بازآفرینی بافت‌های فرسوده در استان زنجان، گفت: تسهیلات بازآفرین بافت فرسوده بدون سپرده گذاری ارائه می‌شود.

شاهین‌فر میزان تسهیلات بازآفرینی را تا 120 میلیون تومان ارائه کرد و گفت: بخشی از تسهیلات با سود 9 درصد و بخشی دیگر به سود 18 درصد ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه احیای بافت‌های تاریخی و حاشیه‌ای از جمله اهداف طرح بازآفرینی شهری است، افزود: این طرح در مناطق مختلف استان به منظور بهبود شرایط بافت‎های فرسوده اجرایی می‌شود.

این مسئول بیان داشت: طرح‌های بازآفرینی بر اساس اولویت‌های تعیین شده اجرایی می‌شود و قرار است مناطق و بافت‌های فرسوده بیشتر مورد توجه باشد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر