logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۹
[ شناسه خبر : ۱۸۰۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار زنجان خبرداد

بهره‌برداری از پارکینگ طبقاتی سعدی تا 15 روز آینده در زنجان

بهره‌برداری-از-پارکینگ-طبقاتی-سعدی-تا-15-روز-آینده-در-زنجان
شهردار زنجان از بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی سعدی تا 15 روز آینده خبرداد

حبیب ملائی یگانه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: در حال حاضر پروژه‌های نیمه تمام شهرداری زنجان فعال بوده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای این پروژه‌ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه پروژه سبزه میدان از اولویت مدیریت شهری است که دارای 40 درصد پیشرفت فیزیکی است، افزود:همه اعتبار در نظر گرفته شده برای امسال برای این پروژه هزینه شده است.

این مسئول بیان داشت: با توجه به عدم اتمام پروژه با مبلغ پیش‌بینی شده و کسری اعتبار، طی لایحه‌ای از شورای اسلامی شهر زنجان درخواست افزایش بودجه شد.

شهردار زنجان ادامه داد: روند و سرعت اجرای پروژه سبزه میدان خوب است و پیش‌بینی می‌شود در زمان مقرر این پروژه به پایان برسد که اقدامات لازم در این زمینه انجام می‌شود.

یگانه گفت: اجرای پروژه پادگان با هماهنگی‌های انجام شده و اجازه مجموعه تیپ زرهی استان زنجان در حال اجرا بوده و پیمانکار شهرداری مشغول فعالیت در این پروژه است.

وی با اشاره به احداث دوربرگردان پل تقاطع غیر همسطح امام حسن مجتبی (ع) زنجان، گفت: مشکلات این پروژه در شهرداری و استان حل شده و منتظر مصوبه شورای تامین تهران هستیم اما عملیات اجرایی در حال اجرا است.

این مسئول از بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی سعدی تا 15 روز آینده خبرداد و گفت: پروژه‌های آسفالت نیز در سطح شهر در حال انجام است.

شهردار زنجان با بیان اینکه آسفالت‌ریزی در سطح شهر 50 درصد بیشتر از بودجه پیش‌بینی شده انجام شده است،افزود: تلاش شد تا محله‌ها و معابر با اولویت‌های تعیین شده و با درصد مشکل بیشتری آسفالت‌ریزی شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر