logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۳
[ شناسه خبر : ۱۸۰۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
با پیگیری از مسئولان کشوری؛

خبر خوب نماینده زنجان به زیتون کاران/ مشکل تخصیص آب اراضی شیبدار طارم حل شد

خبر-خوب-نماینده-زنجان-به-زیتون-کاران-مشکل-تخصیص-آب-اراضی-شیبدار-طارم-حل-شد
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی از حل مشکل تخصیص آب به باغات اراضی شیبدار طارم خبر داد گفت: این مشکل از جمله مواردی بود که به جد پیگیری می‌کردیم که این پیگیری‌ها بالاخره بعد از مدت‌ها تلاش نتیجه داد.

مصطفی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه پیگیری موضوع مشکل تخصیص آب طرح باغات زیتون اراضی شیبدار طارم اظهار کرد: این موضوع را به جد پیگیری کرده و در جلسه‌ای که با نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و معاون وزیر نیرو داشتیم نیز مطرح و به نتیجه رسید.

وی تاکید کرد: عدم تخصیص آب باعث شده پروژه‌های طرح توسعه باغات زیتون طارم سالها بلاتکلیف بماند و امیدواریم تا پایان سال مراحل اداری انجام شده و تخصیص آب این پروژه عملیاتی شود.

وی با تاکید براینکه در این جلسه نیز معاون وزیر نیرو حضور داشت و موضوع به صورت دقیق مورد بررسی قرار گرفت و نسبت به تخصیص آب طرح توسعه باغات زیتون طارم موافقت شد ابراز کرد: در حال حاضر بعد از طی مراحل اداری تخصیص آب پروژه‌ها عملیاتی خواهد شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این جلسه با حضور معاونین وزیر کشور، معاون وزیر نیرو، معاون بنیاد مستضعفان برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: در این جلسه سایر مشکلات استان مورد بررسی قرار گرفت و نسبت به حل برخی از آنها نیز تصمیم‌گیری‌ شد.

طاهری با تاکید براینکه در این جلسه همچنین بازسازی و اضافه کردن ناوگان اتوبوس و میدل باس شهرداری زنجان مطرح شد ابراز کرد: ایجاد پارک ۷ هکتاری در زمین‌های هاشمی نژاد منطقه بیسیم زنجان از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

وی ابراز کرد: تدوین و تکمیل چارت اداری شهرداری زنجان و حل مشکل تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان شهرداری زنجان از جمله مواردی است که در این جلسه مطرح شد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر