logo
امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۸۰۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون رئیس جمهور:

کنگره شهدای استان زنجان باید با قدرت و شکوه بیشتری برگزار شود

کنگره-شهدای-استان-زنجان-باید-با-قدرت-و-شکوه-بیشتری-برگزار-شود
معاون رئیس جمهور با اشاره به برگزاری کنگره شهدا در استان زنجان گفت: کنگره شهدای این استان باید با قدرت و شکوه بیشتری برگزار شود.

به گزارش موج رسا;  سعید اوحدی امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه تامین زمین برای احداث مسکن، اشتغال و کارآفرینی ایثارگران و ساماندهی گلزار شهدا، اظهارداشت: توجه به تعبیر مقام معظم رهبری در خصوص واژه اقتدار معنوی برای جوامع امروز بشری که تلاش می‌کنند به اهداف ترسیم شده دست یابند، ضروری است.

وی با بیان اینکه هر جامعه‌ای به دنبال کسب افتخاری در زمینه‌های مختلف است، افزود: اقتدار معنوی موجب پایداری و ماندگاری جامعه برای رسیدن به تمدن می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اهداف استکبار جهانی با پشتیبانی صهیونیست‌ها و موتور مالی کشورهای مرتجع منطقه، گفت: دشمن در مبارزه سخت با نظام اسلامی نا امید و وارد جنگ نرم شده است.

اوحدی گفت: در دوران دفاع مقدس ۲۶ کشور از صدام پشتیبانی کرده و از پیشرفته‌ترین تسلیحات نظامی برای رویارویی با ایران استفاده می‌کردند، اما چون در آن جنگ پیروز نشدند به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم روی آوردند.

وی خاطرنشان کرد: به برکت معنویت و عظمت فرهنگ ایثار و شهادت امروز نظام اسلامی به درخت تنومندی تبدیل و مایه امید مستضعفان جهان شده است.

معاون رئیس جمهور پمپاژ یاس و نا امیدی را سیاست راهبردی استکبار جهانی علیه نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: دامن زدن به جو بی‌اعتمادی از سیاست‌های استکبار جهانی است و امروز از ابزار رسانه با راه‌اندازی ۳۶۰ کانال تلویزیونی به زبان فارسی استفاده کرده و روح و روان مردم را بمباران می‌کند.

اوحدی با بیان اینکه ملت ایران به برکت اقتدار معنوی در سخت‌ترین شرایط پای انقلاب ایستاده‌ و سخت‌ترین تحریم‌ها را پشت سر گذاشته‌اند، افزود: مدافعان حقوق بشر در حالی که نظام اسلامی در شرایط سختی قرار داشت حتی داروی جانبازان شیمیایی و قطع نخایی را دریغ کردند.

وی یادآور شد: با شیوع بیماری کرونا رسانه‌های بیگانه جشن گرفتند و گفتند کار ایران تمام است اما مردم ایران و مدافعان سلامت همه چیز را در طبق اخلاص گذاشته و مدیریت کردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در بدترین شرایط تحریم که در طول تاریخ ۴۱ ساله بی‌سابقه بود، اقتدار معنوی موجب شد تا در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کنیم.

اوحدی با اشاره به شهادت جمعی از مدافعان سلامت در جریان بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: این افراد جزو سرمایه‌های علمی و جامعه بزرگ پزشکی بودند.

وی با اشاره به ساخت موشک حاج قاسم با برد ۷۰۰ کیلومتری، گفت:  در شرایط تحریم شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های بزرگ هستیم که برخی کشورهای دنیا نتوانسته‌اند انجام دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سال جهش تولید شاهد تحولات اساسی بودیم و دولت تلاش می‌کند در ماه‌های آخر دوران خود با همه قدرت فعالیت‌ها را پیگیری کند.

معاون رئیس جمهور با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با استانداران برای حل مشکل مسکن جامعه ایثارگری، گفت: زمینه ایجاد اشتغال برای فرزندان شهدا و جانبازان بالای 70 درصد نیز با انعقاد تفاهم‌نامه با استانداران فراهم می‌شود.

اوحدی برضرورت کمک به برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان و ساخت سریال شهید شهریاری تاکید کرد و گفت: کنگره شهدای استان زنجان باید با قدرت و شکوه بیشتری برگزار شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر