logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۸۰۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

۸ سال دفاع مقدس باید ۸۰۰۰ سال انقلاب را پاسداری کند

۸-سال-دفاع-مقدس-باید-۸۰۰۰-سال-انقلاب-را-پاسداری-کند
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت:باید ۸ سال دوران دفاع مقدس باید ۸ هزار سال انقلاب اسلامی را پاسداری کند.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه تامین زمین برای احداث مسکن، اشتغال و کارآفرینی ایثارگران و ساماندهی گلزار شهدا، اظهارداشت:  نفس کشیدن، امنیت و اقتدار نظام اسلامی به برکت هشت سال دوران دفاع مقدس است و بزرگتربن برکت را ایثار شهدا برای کشور به ارمغان آورده است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند:« واقعه عاشورا یک روز بود و یک هزار و ۴۰۰ سال اسلام را محافظت کرد، افزود: از دیدگاه مقام معظم رهبری باید ۸ سال دوران دفاع مقدس، ۸ هزار سال انقلاب اسلامی را پاسداری کند.

امام جمعه زنجان ادامه داد: زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی همواره به عنوان کانون پاسداری از انقلاب اسلامی بوده و خدمات ارزشمندی در استان ارائه شده است.

 نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان یادآور شد: مردم صاحبان اصلی انقلاب محسوب می‌شوند که مسئولان باید قدر دان این محبت الهی باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در ادامه این جلسه با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه ایثار و شهادت در استان زنجان، اظهارداشت:  یک جلد از  وصیت‌نامه شهدای استان زنجان چاپ شده است و مابقی نیز در دست اقدام است.

کاظمی با بیان اینکه از سال ۹۳ پاداش و ذخیره شهادت خانواده‌های شهدا باقی مانده بود که امسال پرداخت شد، یادآور شد: در خصوص استخدام فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد نیز اقدامات مطلوبی انجام شده است.

وی گفت: در استان زنجان با حضور استاندار زنجان تیم های ۲۷ گانه تکریم خانواده‌های شهدا تشکیل و با بررسی مشکلات، این مشکلات حل شد.

این مسئول با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه ایثار اجتماعی از سوی خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان زنجان، گفت: ساخت مستند شهید شهریاری در مراحل آخر قرار دارد.

استاندار زنجان با اشاره به حرکت خودجوش مردم زنجان در سال ۹۸ و کور کردن فتنه‌های دشمنان، افزود: امسال یوم‌العباس زنجانی‌ها به شعور حسینی تبدیل شد و ۳ میلیارد تومان بسته معیشتی در استان توزیع شد.

وی با اشاره به اجرای طرح نهضت دیدار با خانواده شهدای استان زنجان در سال گذشته، افزود: این طرح می‌تواند در کشور الگو باشد.

این مقام مسئول برضرورت حمایت از ساخت سریال شهید شهریاری تاکید کرد و گفت: دبیرخانه کنگره ۳۵۳۵ شهید استان فعالیت‌های خود را آغاز کرده و نیازمند اختصاص اعتبارات لازم برای برگزاری بدون مشکل است.

استاندار زنجان گفت: زنجان از ایثارگری‌ها و شهدا و تاریخ سازان مملو است و ضروری است کمک‌های لازم برای ساخت سریال‌های دیگری از شهدای استان ارائه شود.

حقیقی یادآور شد: با تلاش‌های انجام شده ۱۸ هزار و ۷۰۰ مسکن در استان زنجان احداث می‌شود که برای ۱۱ هزار واحد زمین تامین شده است//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر