logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۸۰۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار زنجان خبرداد

همکاری نیروی انتظامی برای برقراری نظم در آرامستان‌ زنجان/ مردم همکاری نمی‌کنند

همکاری-نیروی-انتظامی-برای-برقراری-نظم-در-آرامستان‌-زنجان-مردم-همکاری-نمی‌کنند
شهردار زنجان با اشاره به تجمعات مردم در آرامستان گفت: با همکاری نیروی انتظامی نظم در آرامستان‌های زنجان برقرار می‌شود.

حبیب ملائی یگانه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اطلاع‌رسانی در زمینه عدم حضور مردم در آرامستان‌های شهر زنجان در شبکه‌های مجازی، بیلبوردها و استندهای سطح شهر انجام شده است.

وی با بیان اینکه از طریق از صدا و سیما نیز اطلاع رسانی لازم برای عدم تجمع در آرامستان‌های سطح شهر انجام شده است، افزود: کلیپی نیز در فضای مجازی در خصوص عدم حضور شهروندان در آرامستان‌ها تهیه و تذکرات لازم ارائه شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه بر اساس دستورالعمل ستاد مقابله با کرونای کشور، حضور مردم در زمان تدفین و مراسم‌های اموات در آرامستان‌های کشور باید حداقلی باشد، ادامه داد: متاسفانه همکاری مردم در این زمینه خوب نیست و شهرداری را با مشکلاتی مواجه کرده است.

شهردار زنجان یادآور شد: اخیرا با یکی از شرکت‌های تابع نیروی انتظامی به نام انتظام مذاکرتی انجام شده است تا از همکاری نیروهای انتظامی در برقراری نظم در آرامستان‌ها استفاده شود.

یگانه با بیان اینکه افرادی که یکی از نزدیکان یا بستگان آنها فوت کرده است در شرایط خوبی قرار ندارند و عدم توجه به تذکرات ماموران شهرداری موجب درگیری‌هایی بین مردم و نیروهای شهرداری می شود، افزود: مقدمات کار فراهم شده است تا در روزهای آینده نسبت به کنترل مجموعه بیشتر اقدام شود.

وی گفت: ضروری است مردم از مراجعه حضوری به آرامستان ها خودداری کرده و افراد دارای متوفی نیز اصراری بر تدفین با حضور حداکثری در مجموعه آرامستان نداشته باشند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر