logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۷۹۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل هواشناسی استان زنجان:

سامانه بارشی تا پایان هفته در زنجان فعال است

سامانه-بارشی-تا-پایان-هفته-در-زنجان-فعال-است
مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه سامانه بارشی تا پایان هفته در استان زنجان فعال خواهد بود گفت: احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها در برخی از مناطق استان زنجان در طول هفته پیش‌بینی شده است.

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از ورود سامانه بارشی به استان زنجان خبرداد و اظهار کرد: سامانه بارشی امروز در استان فعال شده و از فردا بر شدت بارش‌ها افزوده می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز بارش‌ها در مناطق مختلف استان زنجان به صورت پراکنده بود اما فردا بارشها در برخی از به صورت رگباری پیش‌بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها در برخی از مناطق استان زنجان وجود دارد عنوان کرد: در مناطق شهری نیز احتمال آبگرفتگی معابر وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: از اواخر وقت فردا نیز با نفوذ توده هوای سرد به منطقه دمای هوا در اکثر مناطق استان کاهش محسوس خواهد یافت.

رحمان نیا خاطر نشان کرد: هفته جاری هفته بارانی خواهد بود و بارش ها تا پایان هفته در سطح استان تداوم خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: بارشها در طول هفته همراه با رعد و برق پیش‌بینی شده و هم استانی‌ها مراقب باشند در مسیر رودخانه اتراق نکنند و از رفتن به ارتفاعات خودداری کنند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر