logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۷۹۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]

بازی رسانه های ضدانقلاب فارسی زبان با خون ملت افغانستان/ از جنجال برای "هیچ" تا سکوت در برابر "#جان_پدر_کجاستی؟"

بازی-رسانه-های-ضدانقلاب-فارسی-زبان-با-خون-ملت-افغانستان-از-جنجال-برای-"هیچ"-تا-سکوت-در-برابر-"#جان-پدر-کجاستی؟"
بازی رسانه های معاند و ضد انقلاب برای تفرقه انداختن بین دو ملت ایران و افغانستان بر کسی پوشیده نیست؛ جنجال برای هیچ و سکوت در برابر واقعیت های تناقض آشکار و ویژگی بارز این‌گونه رسانه های خودباخته خارجی است.

به گزارش موج رسا; روز دوشنبه ۱۲ آبان ماه به وقت تهران  خبری با عنوان حمله تروریستی به دانشگاه کابل در رسانه ها منتشر شد که متاسفانه در این حمله تروریستی باعث کشته و زخمی شدن 55تن شد.

در همان ساعات ابتدایی اعلام خبر مردم و بسیاری از چهره های سیاسی کشورمان به اعلام همدری با مردم و مقامات کشور افغانستان پرداختند.
واکنش ها تا حدی بود که در توئیتر هشتگ جان پدر کجاستی ترند توئیتر فارسی شد.
 
محمدباقر قالیباف  رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «‏مسئول مستقیم تمامی جنایت‌های داعش، بنیانگذاران آدم‌کش آمریکایی و صهیونیست، تامین کنندگان مالی آنها در منطقه و حامیان آنها هستند. هر قدمی در راستای تقویت هر یک از این جنایتکاران، دشمنی با آرامش، رفاه و صلح منطقه است.
همچنین در ادامه واکنش ها سخنگوی وزارت خارجه ایران نیز در توییتی حمله تروریستی دانشگاه کابل را محکوم کرد.و نوشت این مبارزه همه‌جانبه با تروریسم و افراطی‌گری، ‎ایران در کنار مردم و دولت افغانستان ایستاده است.
 
اما این‌بار نیز رسانه های که خود را مدعی آزادی بیان می‌دانند در مقابل این اقدام تروریستی سوکت اختیار کردن و همدردی بزرگ ملت مسلمان ایران با کشور افغانستان را پوشش ندادند.
 
گفتنی است که حداقل رسانه های فارسی زبان خارجی که اخبار ایران را پوشش می‌دهند این خبر را کار می‌کردند اما متاسفانه رسانه های مانند ایران اینترنشنان، بی بی سی فارسی که از خارج از کشور تغذیه می شوند و همیشه در زمان های حساسی برای ایجاد تفرقه و آشوب به میدان می آیند در چنین زمان های سر در لاک خود فرو می برند و ترجیح می دهند جایی که پایه انسانیت در میان است خود را گم و گور کنن.
 
همین اوایل امسال بود که رسانه های معاند خارجی خبری ساختگی و دروغ را در بوق و کرنا کردند که مرزبانان ایرانی تعدای از مهاجران افغان‌ را به داخل رودخانه ای در مرز ایران انداخته و باعث کشته شدن آنها شده است.
 
آنجا بود که باز نیت پلید این رسانه های معاند و اپوزیسیون برملا شد و دلسوزی های دوغین این رسانه های ضد انقلاب غیر واقی بود و عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران و مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در واکنش به این اتفاقات، ادعاها مبنی بر بازداشت و شکنجه مهاجران غیرقانونی افغان در مرز ایران و افغانستان از سوی مرزبانان ایرانی را به شدت تکذیب و اعلام کرد: "چنین موضوعی در مرزهای مشترک ایران و افغانستان رخ نداده و صحت ندارد. "
 
در همین ماجرا نیز مردم ایران دوباره به میدان آمدند و به ابراز همدردی با مردم افغانستان پرداختند و نقشه شوم دشمنان و رسانه های بیگانه را نقش بر آب کردند.
 
تاریخ نشان داده که ملت ایران همیشه در کنار کشور دوست و همسایه خود یعنی افغانستان هست و خواهد بود و همیشه نیز تیر تفرقه اینگونه رسانه های معاند به سنگ خورده است.
 
 این تناقض در رفتار رسانه های بیگانه به خوبی برای هر دو ملت مسلمان ایران و افغانسان روشن است و هیچ وقت این دوکشور دست از دوستی و برادری بر نخواهند داشت.
 
بازی رسانه های معاند و ضد انقلاب برای تفرقه انداختن بین دو ملت ایران و افغانستان بر کسی پوشیده نیست؛ جنجال برای هیچ و سکوت در برابر واقعیت های تناقض آشکار و ویژگی بارز این‌گونه رسانه های خودباخته خارجی است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر