logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۵
[ شناسه خبر : ۱۷۹۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتاق اصناف استان زنجان تاکید کرد؛

تشدید برخورد با متخلفان بهداشتی در زنجان

تشدید-برخورد-با-متخلفان-بهداشتی-در-زنجان
رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به تشدید نظارت بر بازار استان زنجان به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از گرانفروشی گفت: نظارت بر بازار به شدت افزایش یافته و با متخلفان بدون اغماض برخورد می‌شود.

سید محمود موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد اعمال محدودیت فعالیت برای اصناف در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر تصمیمی مبنی بر محدودیت فعالیت اصناف استان زنجان گرفته نشده است.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر بازار در دو شیف صبح از 10 تا 14 انجام می‌شود تصریح کرد: بعد از ظهر نیز از ساعت 14 تا 20 شب بازار به صورت کامل رصد شده و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای همه اصناف به یک ضرورت جدی تبدیل شده است ابراز کرد: همه اصناف باید موارد ابلاغی ستاد کرونا را رعایت کنند و در صورت بی‌توجهی واحدی نسبت به پلمب آن اقدام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه موارد زیادی داشتیم که در زنجان به دلیل عدم توجه به پروتکل‌های بهداشتی پلمب شدند عنوان کرد: واحدهایی متخلفی که پلمب می‌شوند تا عادی شدن وضعیت شیوع بیماری کرونا اجازه فعالیت نخواهند داشت.

موسوی با تاکید براینکه امسال بیشتر پلمب‌ها مربوط به بنگاه‌های معاملاتی بود افزود: امسال بسیاری از بنگاه‌های خودرو و مسکن که به صورت غیرمجاز فعالیت داشتند، پلمب شدند.

وی افزود: یکی از مواردی که در استان زنجان به جد پیگیر آن هستیم فعالیت اصناف باید مرتبط با پروانه کسب‌شان باشد و در صورت مغایرت این موضوع نسبت به پلمب واحد مورد نظر اقدام می‌شود.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر