logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۷۹۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون دفتر امور شهری استانداری زنجان:

نتایج آزمون عملی داوطلبان آتش‌نشانی تا 2 ماه آینده اعلام می‌شود

نتایج-آزمون-عملی-داوطلبان-آتش‌نشانی-تا-2-ماه-آینده-اعلام-می‌شود
معاون مدیرکل امور شهری و شوراها استانداری زنجان با بیان اینکه آزمون عملی مرحله تکمیل ظرفیت داوطلبان آتش‌نشانی هفته گذشته برگزار شد، گفت: نتایج 3 برابر ظرفیت این آزمون اعلام شده که نتیجه نهایی داوطلبان توسط جهاد دانشگاهی اعلام می‌شود.

نادر احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: آزمون عملی مرحله تکمیل ظرفیت داوطلبان آتش‌نشانی در 12 آبان‌ماه برگزار شد.

وی با بیان اینکه مجوز جدیدی برای استخدام اخذ نشده است، خاطرنشان کرد: این داوطلبان از بین افرادی بودند که در مراحل قبلی، حد نصاب نمره قبولی را اخذ نکرده بودند که در مرحله تکمیل ظرفیت تحت آزمون عملی قرار گرفتند.

احمدی افزود: تعداد این داطلبان 17 نفر بود که 3 برابر ظرفیت هستند.

معاون مدیرکل امور شهری و شوراها استانداری زنجان با بیان اینکه نتایج آزمون عملی به جهاد دانشگاهی اعلام شده است، گفت: نتایج نهایی پس از بررسی توسط جهاد دانشگاهی اعلام می‌شود و این احتمال وجود دارد که هیچکدام از داوطلبان حد نصاب نمره عملی را به دست نیاورند.

وی اظهار داشت: داوطلبان در صورت اعلام نتیجه نهایی و کسب حد نصاب نمرات، جهت بررسی صلاحیت فردی به حراست و گزینش معرفی می‌شوند.

احمدی در خصوص زمان آغاز به کار این داوطلبان خاطرنشان کرد: داوطلبان پس از تایید نهایی، مشغول می‌شوند که احتمال دارد تا 45 روز یا 2 ماه آینده باشد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر