logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۷
[ شناسه خبر : ۱۷۹۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

تعداد بیماران بدحال مبتلا به کرونا افزایش یافته است

تعداد-بیماران-بدحال-مبتلا-به-کرونا-افزایش-یافته-است
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در زنجان گفت: متاسفانه تعداد افراد بدحال مبتلا به کرونا نیز افزایش یافته است.

علیرضا آرمانی کیان در گفت وگو با خبرنگار موج رسا;  با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر شیوع بیماری کرونا با شیب تندی روبه افزایش است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد افراد بدحال مبتلا به کرونا در استان زنجان افزایش یافته است تصریح کرد: عده ای دیرتر به مراکز درمانی مراجعه می کنند و این موضوع باعث می شود تعداد افراد بدحال و همچنین فوتی ها افزایش یابد.

وی در مورد اعمال محدودیت ها و تاثیر آن بر کاهش شیوع بیماری کرونا در زنجان ابراز کرد: تاثیر این محدودیت ها دو سه هفته طول می کشد اما قطعا محدودیت ها بی تاثیر نیست.

آرمانی کیان با اشاره به اینکه امیدواریم بیماری کرونا توسط مردم و همچنین عوامل اجرایی استان جدی تر گرفته شود گفت: تداوم این روند نگران کننده است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تقریبا بیماری کرونا در زنجان تحت کنترل در آمده با این شرط که مردم نیز همکاری لازم را داشته باشند و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بیان کرد: از همه درمانگاه ها افراد مبتلا به کرونا به درمانگاه شماره 4 زنجان ارجاع داده می شود و متخصصان مستقر در این درمانگاه تصمیم گیری می کنند که بیمار در قرنطینه خانگی بماند یا به بیمارستان منتقل شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از بیمارانی که امکان قرنطینه شدن ندارند به نقاهتگاه منتقل می شوند افزود: مراکز نقاهتگاهی نیز آماده هستند و برخی از بیماران به این مراکز ارجاع داده می شود.

آرمانی کیان در خصوص افزایش هزینه پر کردن کپسول های اکسیژن بیماران کرونایی افزود: مراکز نظارتی باید به این موضوع ورود کنند و اجازه ندهند افراد سودجو از وضعیت ایجاد شده سوء استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: با این گونه موارد مواجه بودیم که گزارش تخلفات به مراکز نظارتی استان زنجان داده شد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر