logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۸
[ شناسه خبر : ۱۷۹۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در نشست مجمع مشورتی جوانان مطرح شد؛

هدف از انتخاب مجمع مشورتی جوانان، بیان آزادانه دیدگاه‌ها و انتقادات است

هدف-از-انتخاب-مجمع-مشورتی-جوانان،-بیان-آزادانه-دیدگاه‌ها-و-انتقادات-است
نشست مجمع مشورتی جوانان استان زنجان، به ریاست استاندار زنجان تشکیل و در آن به بیان حقایق و توفیقات جامعه در کنار بیان آزادانه دیدگاه‌ها و انتقادات تاکید شد.

به گزارش موج رسا; استاندار زنجان امشب در جلسه مجمع مشورتی جوانان استان گفت: بیان نظرات، انتقادات و پیشنهادات جوانان، ارزشمند بوده و نشان می‌دهد که اعضای مجمع مشورتی جوانان استان می‌توانند آزادانه، شفاف و صادقانه به بیان انتقادات و دیدگاه‌های خود بپردازند.

فتح‌اله حقیقی افزود: هدف از انتخاب مشاوران جوان استان نیز این بود که جوانان به صورت آزادانه به بیان دیدگاه‌های خود بپردازند.

وی اظهار داشت: آموزش جوانان زیر 38 سال دستگاه‌های اجرایی جهت قرار گرفتن در پست‌های مدیریتی، یکی از پیشنهادات این مجمع بود که 70 نفر تحت آموزش قرار گرفته و تاکنون 20 نفر از این جوانان، پست مدیریتی گرفته و بقیه نیز به مرور زمان در این جایگاه‌ها قرار خواهند گرفت.

حقیقی تصریح کرد: این امر، دخالت غیرمستقیم اعضای مجمع مشورتی در کادرسازی و نیروسازی است و در آینده می‌توان از ظرفیت این جوانان در رده‌های بالاتر استفاده کرد.

استاندار زنجان با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف ما ایجاد آرامش در جامعه است، گفت: اقدامات بسیار مهمی در کنترل قیمت مرغ، توزیع روغن مایع در بازار، ایجاد اشتغال با بهره‌برداری از واحدهای تولیدی جدید و به چرخه تولید بازگرداندن واحدهای تولیدی تعطیل، انجام شده اما به دلیل اینکه به این موضوعات پرداخته نشده و به مردم بیان نشده، متاسفانه باز هم ذهن جامعه، ناآرام است.

وی تصریح کرد: تمام این توفیقات در شرایط سختی که کشور در فشار اقتصادی بوده و تحت تاثیر تحریم و کرونا قرار دارد به دست آمده که باید برای مردم تبیین شود.

حقیقی با بیان اینکه اعتقاد و ایمان راسخ به جوانان دارم، خاطرنشان کرد: اگر بر روی جوانان، سرمایه‌گذاری کنیم بسیاری از آفت‌ها از بین می‌رود و در غیر این صورت، آفت‌ها قابل حل نیستند.

خدابخش مرادی نافچی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان نیز گفت: جوانان از دغدغه‌های کف جامعه، آگاه‌اند و آن‌ها را به مدیران می‌رسانند که این ارزشمند است.

وی اظهار داشت: گفتن مسائل، حق شماست اما تکلیف این است به عنوان افرادی که به لحاظ شانیت، مشاوران جوان هستید، توفیقات به دست آمده را نیز بازگو کنید وگرنه وظایف‌تان را به درستی انجام نداده‌اید.

مرادی نافچی خاطرنشان کرد: جوانان به لحاظ ارتباطات و اطلاعاتی که می‌گیرند، می‌توانند به عنوان منبع موثق برای توجیه بخشی از جامعه عمل کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه این مجمع باید به خیر کثیر تبدیل شود، گفت: انتظار از جوانان و سازمان‌های مردم‌نهاد این است که با افزایش تعداد اعضا به جریان‌سازی، ایجاد فکر و اثربخشی در جامعه پرداخته و هر کدام به عنوان یک کانال ارتباطی در اقناع‌سازی و جریان‌سازی باشند که این مهم نیازمند فکر، برنامه‌ریزی و سازماندهی است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر