logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۴
[ شناسه خبر : ۱۷۹۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
کارشناس مسائل سیاسی:

گره زدن حل مشکلات به انتخابات آمریکا اشتباه محض است

گره-زدن-حل-مشکلات-به-انتخابات-آمریکا-اشتباه-محض-است
کارشناس مسائل سیاسی گفت: گره زدن حل مشکلات کشور به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اشتباه محض است.

حجت‎الاسلام جعفر رحیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مبارزه با استکبار جهانی شعار ملی نظام اسلامی است و تا زمان تغییر سیاست کشور آمریکا ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز گذشته، ادامه داد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند زمان افول آمریکا نزدیک است و باید مردم آمریکا منتظر روزها آشوب باشند چرا که هر دو کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، بحث تقلب در انتخابات را مطرح می‌کنند.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سخنرانی دیروز خود فرمودند که دشمنان هر چه بیشتر هزینه کنند، بیشتر گرفتار می‌شوند، افزود: راه‌اندازی اختلافات قومی و مذهبی از دسیسه‌های آمریکا در کشورهای مختلف از جمله ایران است.

حجت‌الاسلام رحیمی وحدت ملی را بزرگترین نعمت نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: اگر وحدت ملی آسیب ببیند، امنیت نیز به خطر می‌افتد.

وی برضرورت جلوگیری از نفوذ لیبرال‌ها در مجلس و دولت تاکید کرد و گفت: نباید اجازه داد لیبرال‌ها با سیاست‌های استکبار جهانی نظام اسلامی را به خطر بیاندازند.

این کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: حضور آمریکا در منطقه آفتی است که آثار شومی را به همراه خواهد داشت چرا که آمریکا ویروسی دارد که به هرجا وارد شود، موجب ایجاد سرطان خواهد داشت.

حجت‌الاسلام رحیمی بیان داشت: مسئولان نباید با اقدامات نابهنگام و سیاستگزاری‌های غلط به فرصت طلبان اجازه دخالت در کشور را بدهند و ضروی است به جای فرافکنی در زمان باقی مانده مشکلات مردم را حل کنند.

وی برضرورت فراهم کردن شرایط برای برگزاری انتخابات باشکوه در سال آینده از سوی دولت تاکید کرد و گفت: خدمت به مردم، حاشیه نشینان و مناطق محروم با حرکت‌های کند و پیچیده اداری امکانپذیر نیست.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه باید با مدیریت جهادی و با استفاده از نیروی عظیم بسیج قهرمان به فعالیت‌ها ادامه داد، افزود: عدم توجه به این ظرفیت موجب عقب ماندگی در حوزه‌های مختلف می‌شود.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه مسئولان باید غرب‌زدگی، غرب‌گرایی و غرب‌گدایی را کنار گذاشته و حل مشکلات کشور را به انتخابات آمریکا گره نزنند، افزود: وحدت ملی تنها راه عبور از مشکلات فعلی جامعه است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر