logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۱
[ شناسه خبر : ۱۷۹۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان:

آمریکای امروز، نمادی از یک قدرت پوشالی است/ افول آمریکا در اتفاقات داخلی این کشور مشهود است

آمریکای-امروز،-نمادی-از-یک-قدرت-پوشالی-است-افول-آمریکا-در-اتفاقات-داخلی-این-کشور-مشهود-است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: آمریکای امروز، نمادی از یک قدرت پوشالی است که به ظاهر و با تبلیغات پُر زرق و برق استعمارگران، هیمنه‌ای برای خود ساخته اما از دورن، پوچ است.

علیرضا فیروزفر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: آمریکا امروز رو به افول بوده و شاهد فروریزی پایه‌های آن هستیم. 

وی خاطرنشان کرد: در کشوری که خود را مهد امنیت و آرامش می‌دانست، امروز اعتراضات اجتماعی تا جایی عمیق شده که اغتشاش‌گونه، ارکان حاکمیت آن را می‌لرزاند. 

فیروزفر تصریح کرد: عمق مخالفت مردم با آمریکا را نه فقط در عرصه عملکرد دولت و حکومت بلکه می‌توان در مخالفت با هویت ساختگی آن هم دید. 

وی با بیان اینکه امروز پرچم آمریکا در داخل این کشور به آتش کشیده می‌شود، افزود: فراخوان نیروهای نظامی آمریکا از سراسر جهان به داخل محدوده جغرافیایی آن، نشانی آشکار از پایان سلطه‌پردازی‌های آمریکا است. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: تاریخ، ثابت کرده که هر کس به این قدرت پوشالی، امید بسته و تکیه کرده، راهی جز نابودی را نپیموده است. 

وی با بیان اینکه سازش با چنین حکومتی که پایه‌های آن بر ظلم و استبداد بنا شده به معنی دوری جُستن از احقاق حق مظلوم است، اظهار داشت: ملت ایران با روحیه ایثار و شهادت و پرورش‌یافته در مکتب ولایت، اعتقاد بر این دارند که مظلومان و مستضعفان، وارثان زمین بوده و با هیچ ظالمی دست بیعت نخواهند داد. 

فیروزفر 13 آبان را به عنوان نماد استکبارستیزی ملت بزرگ ایران اسلامی بیان کرد و افزود: 13 آبان، روزی است که به خون سرخ شهدای دانش‌آموز، رنگین شده و با برچیدن دست طاغوت زمان از میهن اسلامی یعنی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اعتلا یافته است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر